پل سوم بشار معضل شهر یاسوج است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از نحوه برگزاری نشست شورای فنی گفت: روز گذشته 10 نفر در جاده‌های استان کشته شدند مدیران در این خصوص به ما گزارش دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی‌محمد احمدی در نشست  شورای فنی از روند برگزاری نشست‌های این شورا انتقاد کرد و اظهار داشت: روند گزارش‌دهی در نشست‌های این شورا به درد ما نمی‌خورد و نیازمند کار عملیاتی هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مدیران از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در دست احداث بازدید کنند و مشکلات و خلاهای موجود برای ادامه پروژه را احصا و پس از نتیجه‌گیری در نشست‌های این شورا مطرح کنند تا راه‌حل‌های پیشنهادی مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر معضل شهر یاسوج پل سوم بشار است و شورا باید هر ماه گزارشی از وضعیت این پل ارائه دهد و چنین مسائلی باید مورد بحث قرار گیرد اینکه ما چند پروژه را در قالب اسلاید نمایش دهیم و عده‌ای از مدیران با گوشی بازی کنند و عده‌ای هم در خواب باشند بی‌فایده است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دیروز در جاده‌های این استان 10 نفر کشته شدند مدیران و متولیان امر باید در نشست‌ شورای فنی به ما گزارش دهند چرا این اتفاق افتاده و دلیل بروز این حادثه چه بوده است.

احمدی با بیان اینکه شورای فنی یکی از نشست‌های مهم استان است، خطاب به مدیران و اعضای این نشست گفت: دقت کنید شورا به معنای واقعی یک شورا باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: نظارت بر پیمان‌سپاری و شیوه واگذاری طرح‌ها به پیمانکاران واجد صلاحیت مورد توجه قرار گیرد چرا که ما طرح‌های مهم را به پیمانکاران کوچک و کارهای کوچک را به پیمانکاران بزرگ می‌سپاریم.

وی مصوبات شورای فنی را خوراک شورای برنامه‌ریزی دانست و تصریح کرد: مقاوم‌سازی و استاندارد در مصالح ساختمانی باید مورد توجه قرار گیرد و از اینکه برخی مصالح به دست آمده در استان استاندارد نیست تعجب می‌کنم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دنیا بر روی ساخت بیمارستان حساسیت زیادی وجود دارد اما در استان ما بیمارستانی که قرار است جان مردم را نجات دهد با مصالح غیر استاندارد ساخته می‌شود.

احمدی بر شناسایی پروژه‌های اولویت‌دار در استان تأکید کرد و گفت: برای نشست بعدی شورای فنی 20 پروژه مشکل‌دار انتخاب شود تا دو ساعتی که شورای فنی برگزار می‌شود وقت خود را صرف رسیدگی به مباحث تکراری نکنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه نشست شورای فنی افزود: نشست شورای فنی مهم است و مدیران با آمادگی کامل در این جلسات حضور پیدا کنند و اگر مدیری که اطلاعات لازم را برای حضور در نشست ندارد در جلسه حضور پیدا نکند.

وی با تأکید بر حضور مدیران کل دستگاه‌های استانی گفت: عدم حضور مدیران در نشست شورای فنی و سایر جلسات استان را نمی‌پذیرم مگر در موارد استثنائی که وزیری مدیرکل استان ما را به تهران بخواند که در چنین شرایطی یکی از معاونین مدیرکل با هماهنگی دفتر استانداری حضور پیدا خواهد کرد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران این استان گفت: مسائل مربوط به استان را کاملا رصد می‌کنم، شیوه کار من مورد پسند مردم است و در اجرای کارها رضایت خدا را مدنظر داشته باشیم.

انتهای پیام/غ

 واکنش استاندار به تصادفات جاده ای استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.