رسیدگی به بیش 7هزار پرونده توسط قضات بردسیر

رییس کل دادگستری کل استان کرمان گفت: در مجموع طی شش ماهه ی ابتدای سال جاری قضات بردسیر به 7هزار و9پرونده رسیدگی نموده اند که نشانگر رشد 10درصدی در خروجی پرونده ها است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، یدالله موحد رییس کل دادگستری کل استان کرمان صبح امروز در جمع قضات شهرستان بردسیر اظهار داشت: اولویت اصلی کار در سیستم قضائی اجرای عدالت در جامعه است و قضات بایستی در نهایت دقت و سرعت ودر کوتاهترین زمان ممکن به پرونده ها رسیدگی نمایند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان بر رعایت حقوق مردم تاکید کرد وافزود:نبایستی به گونه ای عمل شود که مردم مدت زیادی در مراجع انتظامی و قضائی معطل بمانند زیرا ما معتقدیم قوه قضائیه ملجاء وپناهگاه مظلومان وستم دیدگان است.

موحد بیان کرد:طی شش ماهه ی ابتدای سال جاری 6هزار و 851فقره پرونده وارد دادگستری شهرستان بردسیر شده است .

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان با اشاره به اینکه تعداد پرونده های مسن در دادگستری بردسیر 23ممیز 93درصد کاهش یافته است گفت:در مجموع 28درصد ابلاغ ها در این شهرستان به صورت الکترونیک واز طریق سامانه ثنا صورت پذیرفته است.

رییس شورای قضائی استان بر ضرورت استفاده از مجازات های جایگزین حبس تاکید کرد و افزود: متاسفانه شاهد افزایش 5ونیم درصدی آمار جمعیت کیفری زندانیان بردسیر هستیم.

موحد با اعلام اینکه 91درصد زندانیان شهرستان بردسیر مرد و 9درصد مابقی زن می باشند گفت:باتوجه به جمعیت شهرستان بردسیر به ازای هر 10هزار نفر جمعیت 22نفر زندانی در زندان های استان در حال تحمل کیفر حبس می باشند.

انتهای پیام/ی


افزایش 5ونیم درصدی آمار جمعیت کیفری زندانیان در بردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار