عابدزاده در زمان کتک کاری معروف کجا بود؟ +عکس

دربی سال 79 که با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید به عنوان یکی از جنجالی ترین مصاف های تاریخ دو تیم شناخته می شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در این دربی درگیری های پرسپولیسی ها فراتر از تهدید و داد و فریاد پیش رفت و به یقه کشی و مشت و لگد ختم شد. وضعیت به حدی وخیم شده بود که علیرضا واحدی نیکبخت که آن روزها بازیکنی بسیار جوان بود در گوشه زمین اشک ریخت و بازیکنی همچون پایان رافات که یکی از آرام ترین بازیکنان پرسپولیس بود به عامل به وجود آمدن جنجالی تاریخی بدل شد.
 
 
اما علامت سوال مهمی که همچنان پس از سال ها مطرح است حضور نداشتن احمدرضا عابدزاده دروازه بان پرسپولیس در درگیری های دربی سال 79 بود. زمانی که تصاویر آن دربی را مرور می کنیم همه بازیکنان دو تیم را در این درگیری ها مشاهده می کنیم. حتی بازیکنان جوانی مانند فرزاد مجیدی و علی کریمی اما احمدرضا عابدزاده حتی لحظه ای حاضر نشد در درگیری های این دیدار سهیم باشد.
 
او در زمان این درگیری ها در محدوده نزدیک به دروازه پرسپولیس حضور داشت و تنها نظاره گر این درگیری بود. عابدزاده حتی به محدوده این درگیری نزدیک نشد تا نقشی در جنجال های این دربی نداشته باشد.
 
بر خلاف عابدزاده، پرویز برومند نقشی کلیدی در کتک کاری های این دیدار داشت. در حقیقت آغاز جنجال های دربی پس از جمله پایان رافات خطاب به برومند و مشت محکم او به صورت مهاجم پرسپولیس رقم خورد. برومند به قدری در پایان این دیدار عصبی بود که حتی 5، 6 نفر از نفرات دو تیم به سختی قادر به کنترل رفتار او بودند. با این حال در تمام این لحظات عابدزاده حاضر نشد در درگیری های این دربی حاضر شود در حالی که خیلی ها معتقدند اگر عابدزاده وارد این درگیری می شد ممکن بود اتفاقاتی فراتر از درگیری های سال 79 رقم بخورد.
 
منبع:خبرورزشی
 
انتهای پیام/
 

کاپیتان پرسپولیس چه  نقشی در جنجال دربی 79داشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۶
حالا گناه كرده؟!
آخرین اخبار