در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کارگردان «هفت دقیقه تا پاییز» فیلم جدید می‌سازد

قرار است علیرضا امینی در تازه‌ترین فعالیت سینمایی خود «جعبه سیاه» را بسازد.

کارگردان «هفت دقیقه تا پاییز» فیلم جدید می‌سازدعلیرضا امینی کارگردان سینما در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: درخواست پروانه ساخت اثری با نام «جعبه سیاه» را داده‌ام و منتظر جواب هستم.

وی افزود: نگارش این اثر بر عهده خودم است. لوکیشن‌های آن خارج از تهران است و از پنج بازیگر اصلی شامل یک زن و چهار مرد، بهره خواهم برد.

این کارگردان درباره اولین نمایش «جعبه سیاه» عنوان کرد: هدف ما پس از ساخت و آماده‌سازی نهایی آن، حضور در جشنواره فیلم فجر سال آینده است.

امینی در خصوص ژانر این اثر و فصل مورد نیاز آن برای فیلمبرداری، عنوان کرد: این فیلم اجتماعی است و برای شروع فیلمبرداری نیاز به فصل زمستان داریم.

گفتنی است؛ قرار است علیرضا امینی بجز نویسندگی «جعبه سیاه» تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را نیز بر عهده بگیرد.

امینی پیش از این کارگردانی آثاری چون کنار رودخانه (۱۳۸۲)، دانه‌های ریز برف (۱۳۸۲)، زمان می‌ایستد (۱۳۸۴)، فقط چشم‌هاتو ببند (۱۳۸۵)، استشهادی برای خدا (۱۳۸۶)، تلخون (فیلم تلویزیونی، ۱۳۸۶)، هفت دقیقه تا پاییز (۱۳۸۸)، ریسمان سبز (فیلم تلویزیونی، ۱۳۸۹)، انتهای خیابان هشتم (۱۳۸۹)، سقوط آزاد (۱۳۹۰)، راه رفتن روی خطوط (مجموعه تلویزیونی، ۱۳۹۰)، میلیاردر (مجموعه تلویزیونی، ۱۳۹۱)، نگران نباش سارا (۱۳۹۱)، بلوک ۹ خروجی ۲ (۱۳۹۲)، دلتا ایکس (۱۳۹۴) و من دیوانه نیستم (۱۳۹۵) را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

 

علیرضا امینی این روزها چه می‌کند؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار