فراخوان مجمع خیرین سلامت

مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد از بانوان نیک اندیش برای عضویت در امور مشارکت‌های خیرخواهانه سلامت بیماران نیازمند دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان در نشست هم اندیشی این شورا با اشاره به نقش کلیدی و اثرگذار بانوان در پیشبرد اهداف خیرخواهانه گفت: شورای زنان از سال گذشته با حضور تعدادی از بانوان نیکوکار و علاقمند به مشارکت مردمی، فعالیت خود را آغاز کرد و در راستای اهداف مورد نظر که بیشتر در زمینه آموزش، پیشگیری و غربالگری، اشاعه فرهنگ خودمراقبتی، کمک به بیماران نیازمند و ترغیب نیکوکاران به ساخت، تکمیل و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی است به نتایج مطلوبی رسیده اند.

سالار جوکار افزود: علاقمندان به فعالیت در این شورا می‌توانند برای نام نویسی و مساعدت به این مجمع در شهرستان‌ها با شماره تلفن‌های ۰۹۱۷۳۴۳۸۷۱۰ و ۰۷۴۳۳۳۳۷۹۴۸ تماس بگیرند تا زمینه فعالیت آن‌ها فراهم شود.

نائب رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان نیز گفت: خیران فراوانی در داخل و خارج از استان برای خدمت در بخش بهداشت و درمان استان آمادگی دارند که با ایجاد بستر مناسب و توسعه فرهنگ وقف سلامت زمینه جذب آنان ممکن می‌شود.

بهرام باقری با انتقاد به برخی از سنگ اندازی‌ها و همکاری نکردن برخی دستگاه‌ها با متولیان حوزه خیرین سلامت افزود: گا‌هی عده‌ای از مسئولان با ایجاد برخی موانع زمینه انصراف خیرین از ارائه خدمت را فراهم می‌کنند.

عضو هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان ادامه داد: تلاش بانوان به صورت گسترده و بر اساس شرح وظایف در استان باید نمود بیشتری یابد و زمینه تشویق فعالان این عرصه فراهم شود.

رئیس شورای مشارکت‌های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت استان هم با اشاره به حضور فعال زنان در بخش‌های مختلف جامعه تاکید کرد: برای دستیابی به اهداف نظام سلامت در استان نیازمند حضور گسترده‌تر و مشارکت فعالانه زنان هستیم.

زینب قربانی افزود: توانمندی‌های بانوان در این حوزه قابل توجه و امید است با حمایت مسئولان استانی بتوانیم گام‌هایی در خور توجه برای ترویج فرهنگ وقف در عرصه سلامت برداریم.

 

انتهای پیام/ش

دعوت از بانوان نیک اندیش برای عضویت در امور مشارکت‌های خیرخواهانه سلامت بیماران نیازمند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.