رضایت استاندار خوزستان از پیشرفت سریع پروژه های شهرداری اهواز

استاندار خوزستان سرعت پیشرفت پروژه های شهرداری اهواز مطلوب و رضایت بخش توصیف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از برخی پروژه های شهرداری اهواز از جمله؛ تقاطع غیرهمسطح چهارشیر و پل ولایت گفت: پروژه های شهرداری اهواز جان تازه ای گرفته و به سرعت در حال پیشرفت هستند، وقتی بازدید ظاهری هم از پروژه ها انجام شود، کاملا مشخص هست که کارها با جدیت انجام می شود.

وی بیان کرد: ماشین آلات زیادی در حال تحرک و مشغول به کار هستند؛ الحمدلله پروژه ها در این مدت انتصاب شهردار جدید سرعت بیش تر و مناسب تری گرفته اند.

شریعتی اظهار داشت: کارهای اجرایی در پروژه های شهرداری اهواز خوب پیش می رود و امیدواریم در حد توان خود عقب ماندگی های پروژه ها از لحاظ زمانی را جبران و اصلاح کنیم.

استاندار خوزستان در ادامه افزود: این پروژه ها در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه برسد تا مردم و شهروندان بتوانند بهره مندی لازم را از خدمات داشته باشند و زندگی بهتر و با آسایش بیش تری را در شهر تجربه کنند.

نماینده عالی دولت در استان اذعان کرد: استانداری همیشه در کنار شهرداری بوده و از ابتدای کار خود اعلام آمادگی کردم، همچنین هرچه تحرک، پویایی و انگیزه در شهرداری بیش تر ببینیم آمادگی برای حمایت و رفع مشکلات را افزایش خواهیم داد.

غلامرضا شریعتی بیان داشت: براساس توافقات صورت گرفته از محل ارزش افزوده و اعتبارات استانی کمک قابل ملاحظه ای را در حوزه عمرانی و اجرایی شدن پروژه ها به شهرداری کمک می کنیم.

انتهای پیام/گ

سرعت پیشرفت پروژه های شهرداری سریع است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.