توسط سربازان گمنام امام زمان؛

دستگیری عامل اهانت به مسجد شریف‌آباد سیرجان

فردی که با آتش زدن مسجد شریف‌آباد سیرجان از آن فیلم تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده بود، توسط مأموران اداره اطلاعات شهرستان سیرجان دستگیر شد.

دستگیری عامل اهانت به مسجد شریف‌آباد سیرجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قاضی محسن نیک ورزٍ دادستان عمومی و انقلاب سیرجان گفت: این فرد که یک جوان 22 ساله است تحت تأثیر شبکه‌های مجازی معاند نظام اقدام به این کار قبیح کرده و پس از تهیه فیلم، آن را منتشر کرده است.

قاضی محسن نیک‌ورز افزود: متهم پرونده به خیال خود جوانب حفاظتی را رعایت کرده و هیچ سرنخی از خود به جا نگذاشته بود اما پس از رصد دقیق اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: هیچ تصویر و نشانه‌ای از متهم موجود نبود اما با اقدامات و تدابیرپیچیده اطلاعاتی، متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه عصر چهارشنبه دستگیر شد.

این مقام قضایی اظهار کرد: منزل متهم توسط مأموران اداره اطلاعات محاصره شد و وی قبل از فرار به دام افتاد.

دادستان سیرجان در خصوص مجازات این متهم نیز گفت: توهین به مقدسات و آتش زدن اماکن عمومی در پرونده جوان 22 ساله موجود است و این اقدامات طبق قانون، 10 سال زندان را به دنبال دارد.

این فرد بامداد سه‌شنبه دو هفته پیش با حضور در مسجد شریف‌آباد سیرجان و ریختن بنزین در و پرده مسجد را آتش زد اما خوشبختانه به قسمت‌های داخلی مسجد خسارت وارد نشد.
انتهای پیام/ح

دستگیری عامل آتش زدن مسجد سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
بايد نسبت به مجرماني كه تحت تاثير شبكه هاي مجازي دشمن اقدام به خرابكاري ، آتش سوزي يا قتل انجام ميدهند حكم اعدام سريع اجرا شود اگر شل بگيريد فراگير خواهد شد و كنترل آن را از دست خواهيد داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
اشد مجازات تا عبرت شود
Iran (Islamic Republic of)
مسعود رسولی
۱۴:۲۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
سلام واقعا آتش زدن مسجد کار نا بخشودنی هست وخدا عمر با برکت به سربازان گمنام بدهد که این مهم رو در کم ترین زمان ممکن انجام دادن
آخرین اخبار