تغییر ساختار شرکت ارتباطات زیرساخت بر اساس تکالیف برنامه ششم توسعه و با هدف چابک سازی و افزایش کارایی شرکت برای ارایه خدمات با بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام می شود.

نيروي انساني نبايد در تغيير ساختار جديد شركت آسيب اقتصادي ببيند به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد معارفی سرپرست شركت ارتباطات زیرساخت كه در جلسه تودیع و معارفه جمعی از مدیران گفت: ما نباید در تغییرات ساختار از منابع نیروی انسانی غافل شویم. باید در چابك سازی و توانمند سازی به استفاده مناسب از نیروی انسانی توجه كنیم و در كنار كاركنان بایستیم تا نیروی انسانی در تغییر ساختار ،آسیب اقتصادی نبیند و زندگی آنان دست خوش مشكلات قرار نگیرد.

وی با تأكید بر این مطلب كه ارتقای برنامه های آموزشی تخصصی همكاران از دغدغه های اصلی شركت به شمار می رود ،اضافه كرد: شركت برای ارتقای مهارت های كاركنان بایستی آموزش های تخصصی را برای كسب مهارت های جدید سرلوحه خود قرار دهد.

معارفی افزود: ما به عنوان یك دستگاه اجرایی مكلف به اجرای قوانین هستیم وبر همین اساس رویكردهای دستگاه های قانون گذار كشور را در قالب قوانین و الزامات تكلیفی اجـرا می كنیم.

سرپرست شركت ارتباطات زیرساخت در خصوص تغییر در ساختار جدید شركت گفت: این تغییرات مدیریتی به امروز منحصر نخواهد شد و در آینده تغییرات دیگری را نیز پیش رو خواهیم داشت و از قبل نیز تكالیفی را بر همین مبنا اعلام كردیم تا آنچه را كه به عنوان ساختار، مناسب به نظر می رسد در شركت ارتباطات زیرساخت مورد استفاده قرار گیرد.

سرپرست شركت ارتباطات زیرساخت تاكید كرد: تحقق مؤثر و به موقع اهداف زمانی اتفاق می افتد که دولت از تصدی گری در حوزه اقتصادی دست بردارد.

فرهاد معارفی تصریح كرد: در این ساختار هرچند ممكن است سطوح و پست های سازمانی كاهش یابد ولی این موضوع به معنای لطمه خوردن به امنیت اقتصادی و شغلی كاركنان نخواهد بود.

معارفی افزود: ما مطمئن هستیم با تلاش و جدیت بیشتر با كمك مدیران و كاركنان خدمات بهتری برای جلب رضایت مشتریان ارایه خواهیم داد.

در آغاز این مراسم دكتر ستار هاشمی معاون فناوری اطلاعات در خصوص ساختار جدید گفت: این ساختار با توجه به اسناد بالا دستی مانند سیاست های كلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه اصلاح نظام اداری، الزامات قانون مدیریت خدمات كشوری و ماده 28 قانون برنامه ششم توسعه، مبنی بر كاهش حجم و اندازه ساختار اداری در شهریورماه سال جاری تدوین و پیشنهاد شد.

دكتر هاشمی با اشاره به لحاظ نمودن تغییرات فناوری در این ساختار افزود: باز مهندسی الگوی كسب و كار، استفاده از تجربیات موفق و مطالعات تطبیقی كشورهای پیشرو در حوزه ICT ، بحث هوشمند سازی و استقرار بخش فناوری اطلاعات به عنوان ركن اصلی و تخصصی و اصلاح هرم نیروی انسانی شركت برای ایجاد انسجام و هماهنگی هرچه بیشتر در شبكه ارتباطی كشور برای تدوین این ساختار مورد توجه قرار گرفته است.

در ادامه مجید خباز معاون توسعه منابع، دكتر ستار هاشمی معاون فناوری اطلاعات، مهندس نرگس طاهری معاون راهبردی و توسعه كسب و كار، مهندس رادكانی معاون فنی شركت ارتباطات زیرساخت گزارشی از مجموعه فعالیت ها حوزه تحت مدیریت خود را ارایه دادند.

در پایان مراسم احكام انتصابی، مهندس نرگس طاهری به عنوان معاون راهبردی و توسعه كسب و كار؛ دكتر ستار هاشمی به عنوان معاون فناوری اطلاعات، مهندس اصغر شمس جی به عنوان مدیركل دفتر مدیریت پروژه و بودجه، مهندس مجتبی نجاتی امیری به عنوان مدیر كل نظارت فنی، حسنعلی عیسی زاده مدیركل دفتر مدیر عامل و روابط عمومی و امور بین الملل از سوی فرهاد معارفی سرپرست شركت ارتباطات زیرساخت به آنان اعطاء شد.

همچنین احكام سایر مدیران نیز بر اساس چارت سازمانی مصوب ابلاغی صادر شد و بدین ترتیب ساختار جدید سازمانی در شركت ارتباطات زیرساخت پیاده سازی و به مرحله اجرا درآمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.