معرفی برترين‌های مسابقات رنكينگ تيراندازی بانوان در قم

نخستين مرحله رقابت‌های رنكينگ تيراندازی با تفنگ بادی و تپانچه بانوان قم با معرفی نفرات برتر هر دو بخش به كار خود پايان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  استارت برگزاری رقابت‌های رنکینگ تیراندازی قهرمانی بانوان استان قم از هفته تربیت‌بدنی و ورزش توسط هیات تیراندازی قم زده شد و در مرحله نخست آن، تیراندازان برای کسب عناوین اول تا سوم هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی با یکدیگر رقابت کردند.
سالن تیراندازی مجموعه ورزشی شهید زین‌الدین منطقه نوبهار قم میزبان شرکت کنندگان در پیکارهای مرحله نخست رنکینگ تیراندازی بانوان قم بود و در پایان رقابت‌های رشته تفنگ بادی مینا روحیان ملی‌پوش تیراندازی قم بالاتر از دیگر رقبا رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
روحیان که درخشش خیره‌کننده‌ای در ماه‌های اخیر مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی تفنگ بادی دختران ایران داشته در مسیر کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های مرحله آغازین رنکینگ تیراندازی بانوان قم موفق به کسب هشت امتیاز شد تا رتبه نخست جدول را در اختیار بگیرد.
در دیگر رتبه‌های بخش تفنگ بادی نرجس کولیوند با کسب هفت امتیاز دوم شد و فاطمه حسین‌زاده با کسب 6 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت، ضمن اینکه مریم کیامهر با پنج امتیاز، نرگس صباغی با چهار امتیاز، محدثه بهروز با سه امتیاز و مرضیه کشکولی با دو امتیاز چهارم تا هفتم شدند.
در رقابت‌های رشته تپانچه بادی مرحله نخست رنکینگ بانوان تیرانداز قم زهرا زارعی با هشت امتیاز قهرمان شد، ریحانه حیدری با هفت امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و مقام سوم با کسب 6 امتیاز به فاطمه جدکاره رسید، ضمن اینکه سیده‌مطهره رکنی‌حسین با پنج امتیاز چهارم شد.
یگانه محمدی با چهار امتیاز در رده پنجم ایستاد و محدثه شکاری با سه امتیاز، زینب‌سادات رحمتی با دو امتیاز و زنیب سابقی با یک امتیاز رتبه‌های ششم تا هشتم را به دست آوردند و مهدیه جوکار، فرزانه مشکوتی‌تبار و پروین موسوی نیز در رده‌های نهم و دهم ایستادند.

انتهای پیام /ت

با برگزاری مرحله اول مسابقات رنکينگ استانی؛ برترين بانوان تيرانداز قم معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار