افتتاح بزرگترین پیست دوچرخه سوارى روباز کشور در مشهد

بزرگترین پیست دوچرخه سواری روباز کشور به طول ٥ کیلومتر ۱۱ آبان در جمعه بازار خودرو مجیدیه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سعید اکبریان شهردار منطقه ١٢ مشهد در نشستی خبری   با اشاره به اینکه این پیست در مکان جمعه بازار خودرو مجیدیه و با همکاری سازمان میادین و هیات دوچرخه سواری مشهد راه اندازی می‌شود، گفت: روز پنج شنبه همایش بزرگ دوچرخه سواری خانوادگی با حضور بانوان، آقایان و خردسالان در این مکان برگزار می‌شود.


وی افزود: مشاوری بکار گرفته شده است تا مطالعات دقیقی برای اجرای انواع بازی‌ها و مسابقات مرتبط با دوچرخه در این پیست به صورت دائمی داشته باشیم.

 شهردار منطقه ١٢ مشهد با بیان اینکه می‌توان 40 درصد سفرهای شهری شهروندان مشهدی را با دوچرخه انجام داد گفت: در حال حاضر 13 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در معابر منطقه 12 احداث شده است که این رقم تا پایان سال به 23 کیلومتر افزایش می یابد تا بتوانیم با داشتن مسیر دوچرخه سواری شهری، مسابقات دوچرخه سواری شهری را نیز در این منطقه برگزار نماییم.

اکبریان در مورد همایش روز پنج شنبه گفت: انتقال شهروندان با دوچرخه یا بدون دوچرخه برای شرکت در این همایش به جمعه بازار خودرو مجیدیه در روز پنج شنبه از محل چهار پایانه الهیه، آزادی، معراج و خواجه ربیع به صورت رایگان صورت خواهد گرفت.

اکبریان افزود: تعدادی دوچرخه نیز در این روز به صورت رایگان برای استفاده در اختیار افراد بدون دوچرخه قرار خواهد گرفت.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری خانوادگی در مشهد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار