شرور سابقه دار و خطرناک در نیلشهر تربت جام دستگیر شد

عامل شرارت‌های سریالی و سلب اسایش عمومی در شهر نیلشهر تربت جام دستگیرشد.

شرور سابقه دار و خطرناک در نیلشهر تربت جام دستگیر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت:در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت، درگیری و مزاحمت‌های خیابانی توسط فردی شرور برای اهالی شهرنیلشهر تیمی از ماموران انتظامی بخش بوژگان این فرماندهی دستگیری او را در دستور کارخود قرار دادند.

وی افزود: با تحقیقات گسترده مامورین مشخص شد این شرور خطرناک با اقدامات مجرمانه متعدد باعث اخلال در نظم عمومی و آسایش شهروندان شده است که در روز گذشته هنگام ضرب و شتم نوجوانی ۱۶ ساله با چاقو او را قبل از فرار از صحنه جرم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام  گفت:: متهم ۲۸ ساله که دارای ۹ فقره سرقت، ۲ فقره نزاع و درگیری با چاقو و قمه، یک فقره آدم ربایی و چندین مورد شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد است پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

 سرهنگ کیانی افزود: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش خواهد کرد و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی، موجبات برهم زدن نظم عمومی شوند و مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را ازطریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا اقدامات قانونی انجام شود.


انتهای پیام//ز. ج.
 

شرور سابقه دار در تربت جام به دام افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.