چگونه فکر دیگران را به راحتی بخوانیم؟

ترفندها و نکاتی برای خواندن ذهن افراد وجود دارد که می‌توان از آن‌ها نیز استفاده کرد. این ترفندها زمانی مفیدتر خواهد بود که حقیقت پشت خواندن ذهن را بدانید.

چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم؟ + ترفندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حتما بارها برای شما نیز پیش آمده است که افراد نتوانسته اند ذهنتان را بخوانند و به همین خاطر از شما خواسته اند حرفتان را تکرار کنید. افرادی که چنین درخواستی را دارند در این مورد آگاهی ندارند که می‌توانند ذهن شما را بخوانند. آنها اینکار را به یک روش ثابت و همانند گذشته انجام می‌دهند. واقعیت این است که بیشتر افراد می‌توانند خواندن ذهن افراد را با آموزش‌های مخصوص، زمان، تمرکز و مجموعه‌ای از مهارت‌های خاص یاد بگیرند.

خواندن ذهن کاری نیست که تنها از عهده روانشناسان بر بیاید. اگرچه این افراد تخصص لازم برای انجام اینکار را دارند اما سایر افراد نیز می‌توانند این موضوع را به خوبی یاد بگیرند. قبل از اینکه به شما نشان دهیم چگونه می‌توان ذهن افراد را خواند، باید بدانید که اطلاعات پس زمینه برای خواندن ذهن افراد بسیار مهم است. زمانی که دانش و علم روانشناسی موجود در این فرایند را درک کردید، متوجه خواهید شد که دستیابی به آن برای هر فردی که مصمم به یادگیری روش‌های جدید است بسیار ساده خواهد بود. همچنین ترفندها و نکاتی برای خواندن ذهن افراد وجود دارد که می‌توان از آن‌ها نیز استفاده کرد. این ترفندها زمانی مفیدتر خواهد بود که حقیقت پشت خواندن ذهن را بدانید.

 شما می‌توانید به طور طبیعی ذهن افراد را بخوانید:

حتما از خودتان می‌پرسید چرا کسی می‌تواند خواندن ذهن افراد را یاد بگیرند؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است. معمولا هر فردی توانایی انجام اینکار را دارد. اگرچه اغلب فرضیات ما در این مورد اشتباه است اما این بدین معنا نیست که فرآیند خواندن ذهن با شکست مواجه می‌شود.

ما می‌توانیم افکار و احساسات افرادی که با آن‌ها تعامل داریم را به تصویر بکشیم. ما بیشتر اوقات واکنش‌های خود را بر روی چیزی که فکر می‌کنیم آن‌ها انجام خواهند داد متمرکز می‌کنیم به جای اینکه بر روی چیزهایی که به ما می‌گویند تمرکز داشته باشیم. ما اغلب به حالات صورت و زبان بدن این افراد نگاه می‌کنیم و به درستی حدس می‌زنیم که افسرده هستند، بیمارند، خوشحال هستند یا ناراحت و خشمگین اند. حالا فکر کنید یک نفر بازیگر خوبی باشد و بتواند احساسات خود را پنهان کند. در این شرایط که سرنخ‌های بصری و احساسی در صورت فرد وجود ندارد چگونه می‌توان ذهن فرد را خواند؟

مهارت‌های مورد نیاز برای ذهن خوانی:

واقعیت این است که برای خواندن ذهن افراد نیاز به داشتن مهارت‌های زیادی نیست. تنها چیزی که نیاز دارید انگیزه ای برای یادگیری و تمایل و اشتیاق برای درک شرایط افراد است. واضح است که قبل از دستیابی به این مهارت، باید کمی تمرین کنید. اما لازم نیست یک گوی بلورین، کارت‌های مخصوص یا لباس‌های عجیب و غریب داشته باشید. شما باید بتوانید ذهن خود را از تمامی حواس پرتی‌های موجود خالی کنید.

برای برخی از افراد توسعه این مهارت به زمان زیادی نیاز خواهد داشت. ممکن است بخواهید در کلاسهای یوگا شرکت کنید تا قدرت تمرکز بر روی کارهای خود را به دست آورید. اینکار نه تنها به شما کمک می‌کند بر روی ذهن و انرژی خود تمرکز داشته باشید بلکه انعطاف پذیری خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

نکاتی برای افراد مبتدی:

اگر دوست دارید ذهن دیگران را بخوانید، می‌توانید برای آغاز کار ترفندها و نکاتی را دنبال کنید. این ترفندها توسط کیران بهارا روانشناس مشهور توسعه داده شده بود. مشتریان بهارا شامل مشهورترین و ثروتمندترین چهره‌های شناخته شده در حوزه سرگرمی و نمایش‌های تجاری هستند. شما باید این نکات را در خانواده یا در میان دوستان خود تمرین کنید. ممکن است بعد از آغاز تمرین متوجه نتایج سریعی شوید اما انجام آن به زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

روح خود را باز کنید:

علاوه بر پاک کردن ذهن از تمامی افکار مزاحم و استرس‌ها، شما باید انرژی خود را به روی افراد و احتمالاتی که در اطرافتان وجود دارد باز کنید. در مورد هیچ چیزی فکر نکنید. باید در زمان حال حضور داشته باشید. ذهن و روح شما باید با انرژی دریافتی از افراد و اطراف غرق شود. تمرینات یوگا یک روش آموزشی عالی برای انجام اینکار است. شما می‌توانید آن را در منزل و در یک اتاق آرام نیز تمرین کنید. زمانی که می‌خواهید بر روی افکار و انرژی خود تمرکز کنید مطمئن شوید که کسی در اتاق حضور ندارد.

دیدن و ندیدن:

چند لحظه از زمان خود را برای دیدن فردی که در نزدیکی شما نشسته است صرف کنید. یک تصویر لحظه‌ای و ذهنی از ساختار صورت ، موها، چشم‌ها، ژست ، زبان بدن و سایر جزییات آن‌ها بگیرید.

باید یک ستون ذهنی داشته باشید که نشانه های موجود در هر شخص را با سایر چیزهایی که متعلق به او نیست جدا می‌کند. فرد را از صندلی که بر روی آن نشسته است یا دیواری که به آن لم داده است جدا کنید. تمامی این موارد باید به یک روش خاص تصویرسازی شود بنابراین می‌توانید انرژی که در اطراف شما تولید می‌شود را احساس کنید.

بر روی فرد تمرکز کنید:

خوب حالا تمرکز خود را به صورت فرد اختصاص دهید. به صورت مستقیم به چشم‌های فرد به مدت ۱۵ ثانیه نگاه کنید. سعی کنید به صورت طولانی مدت به چشم طرف مقابل زل نزنید. در غیر اینصورت انرژی دریافتی از فرد مختل می‌شود و فرد مقابل احساس راحتی نخواهد داشت. بعد از گذشت ۱۵ ثانیه، به طرف دیگری نگاه کنید.یک تصویر ذهنی از چهره و چشم‌های فرد بسازید. انرژی این فرد چگونه است؟ حالا ساکت بنشینید و اجازه دهید افکار و احساسات فرد مقابل تمامی ذهن و روح شما را پر کند. حالا به درستی می‌توانید فرایند خواندن ذهن را آغاز کنید.

مکالمه و گفتگویی را آغاز کنید:

در این مرحله می‌توانید افکار و احساسات یک فرد را کشف کنید. شما می‌توانید موضوع دلخواه خود برای مکالمه را انتخاب نمایید. از آن‌ها در مورد کار یا زندگی شان سوال کنید. افکاری که به ذهن شما خطور می‌کند ممکن است دقیقا همان افکاری باشد که به ذهن فرد دیگر می‌آید.

می‌توانید بلافاصله چیزی که فکر می‌کنید طرف مقابل در حال فکر کردن به آن است را بیان کنید. اگر حافظه خوبی داشته باشید، می‌توانید این افکار را ذخیره کنید تا بعدا تمامی احساسات خود در مورد افکار فرد مورد نظر را جمع آوری نمایید. نکته کلیدی این است که هر فکری که در این نقطه به ذهنتان خطور می‌کند را محترم بشمارید و از آن استقبال کنید. حتی اگر این افکار تیره و مزاحم هستند باز هم اجازه ورود آن‌ها را بدهید. برای انجام اینکار، شما باید ذهن خود را برای هر نوع احتمالی باز نگه دارید. ممکن است هیچ سرنخی در مورد اینکه فرد مورد نظر افسرده است از قبل نداشته باشید و این کمی آزاردهنده خواهد بود. بهتر است در مورد برخی از شرایط اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید به فرد مورد نظر کمک کنید.

سایر ترفندها و نکات ذهن خوانی:

ترفندهای دیگری وجود دارد که می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. زمانی که توانایی‌های خود را برای تمرکز بر روی افکار و احساسات دیگران افزایش دادید، می‌توانید از ترفندهای موجود استفاده کنید و یک تصویر روشن از چیز‌هایی که در ذهن فرد مقابل می‌گذرد به دست آورید.این ترفندها می‌تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد.

هوش هیجانی:

اگر فردی را که در حال صحبت با او هستید را می‌شناسید، می‌توانید از او بپرسید که آیا احساس یکسانی با شما دارند یا خیر. باید در این مسیر صبور باشید. بیشتر افراد در برچسب گذاری و مشخص کردن احساسات خود زیاد خوب نیستند. آن‌ها ممکن است زمانی که واقعا استرس و اضطراب دارند احساس عصبانیت بکنند.

زمانی که آماده رفتن به یک موضوع دیگر هستند ممکن است احساس عصبی بودن و ناراحتی داشته باشند. اگر فردی که با او صحبت می‌کنید با احساس شما موافق بود، در مورد دلیل این موضوع از او سوال کنید. در نهایت شما می‌توانید پیشنهادهای خود در مورد کارهای بعدی برای افزایش یا کاهش این احساسات را ارائه کنید. این موضوع بیشتر شبیه خواندن روان انسان‌هاست تا خواندن ذهن اما بدون شک یکی از روش‌های کلیدی برای توسعه مهارت‌های طبیعی است.

توسعه مهارت‌های شنیداری:

آیا می‌دانید افرادی که ارتباط خوبی با دیگران دارند چه مهارتی را بیشتر از سایر مهارت‌های موجود تقویت کرده اند؟ بله درست حدس زدید. این افراد شنوندگان خوبی هستند. زمانی که فردی صحبت می‌کند، کاملا همراه او باشید. تنها به خاطر پاسخ دادن به صحبت‌های آن‌ها گوش ندهید.

اگر به درستی به حرف‌های او گوش دهید قادر خواهید بود هر چیزی که می‌گوید را پردازش کرده و درک نمایید. همچنین باید به دنبال حرف‌هایی باشید که فرد مقابل دوست ندارد به زبان بیاورد. اگر فردی نتوانسته است روز خوبی داشته باشد حتما دلیلی برای این امر وجود دارد. گوش دادن دقیق به شما کمک می کند دلایل این امر را کشف کنید. برای موفق شدن در اینکار، بایدیاد بگیرید بیشتر از چیزی که فرد به زبان می‌اورد بشنوید. به افراد و احساسات آن‌ها گوش دهید.

احساسات طرف مقابل را نادیده نگیرید:

دلیل اینکه بیشتر افراد امروزه نمی‌توانند همدردی خوبی با یکدیگر داشته باشند این است که آن‌ها این شرایط را انتخاب می‌کنند. ما بیشتر اوقات احساسات طرف مقابل را نادیده می‌گیریم.هر چقدر این نادیده گرفتن طولانی‌تر باشد، ارتباط کم رنگ تر می‌شود. به جای فکر کردن در مورد ایمیل جدید از طرف رییس خود یا خوردن شام، در مورد احساسات خود فکر کنید. بر اساس یافته‌های روانشناسی، هر چقدر بیشتر به احساسات خود پاسخ دهید بیشتر قادر خواهید بود به احساسات و افکار دیگران پاسخ دهید.

نتیجه گیری:

خواندن ذهن کاری است که هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد و مربوط به افراد خاصی نیست. ممکن است در آغاز کار موفقیت چشمگیری به دست نیاورید اما با تمرین و تکرار قادر خواهید بود پیشرفت کنید. هرگز از توانایی جدید خود برای سوء استفاده کردن از افراد استفاده نکنید. اگر قادر هستید به خوبی احساسات آن‌ها را تشخیص دهید، پس می‌توانید از آن در یک روش مثبت استفاده کنید. سعی کنید از توانایی خود برای کمک به افراد استفاده کنید. افرادی که قادر به خواندن ذهن افراد هستند می‌توانند دوستان عالی باشند.

منبع:بهداشت نیوز

انتهای پیام/

ترفندهای جالب برای اینکه ذهن دیگران را بخوانید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
سلام. من حدود یه هفته امتحان کردم و نشد و بیخیالش شدم. اما چند روز پیش اومدم و دوباره امتحان کردم و واقعا جواب داد. فکر کنم شناخت کافی از شخص مقابل اهمیت زیادی داشته باشه چون من کسایی رو که بیشتر باهاشونم راحت تر میتونم احساسشون رو درک کنم و حتی پیش بینمشون کنم.
Iran (Islamic Republic of)
رایا
۰۲:۲۵ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
خداوند فقط به بعضی از آدمها توانایی زهن خواندن را داده هر کسی یه توانایی خداوند بهش داده و بعضی ها خودشون نمیدونن اگر فکر کنی میفهمی و اینها همه دروغ هست خداوند فقط به اون هایی این توانایی ها را داده به بتونن ازش خوب استفاده کنن
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۱:۲۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
سلام ببخشید‌ من دنبال یه روش ساده هستم که مثلا برای شوخی بتونم فکر دیگران رو بخونم
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۳:۵۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
به نام خدا
سلام
به نظر من فکر اشخاص کاملا شخصی و خصوصی هستش و نباید روح و روان مردم رو بهم ریخت
فکر خوانی فقط برای تجارت و کسب سود و جنگ و مذاکرات مهم مثل 5+1 کاربرد داره
Iran (Islamic Republic of)
yas
۲۱:۱۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سلام من وقتی اینجوری نگاه میکنم به طرز عجیبی سردرد میشم
افکارم پریشون میشه و زیادی اعصبانی میشم
باید چیکار کنم لطفا راه حل بدید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۴۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
سلام من میخوام یاد بگیرم ذهن دیگران رو بخونم چجوری
Iran (Islamic Republic of)
آنی
۱۳:۲۸ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
من حس شیشومه قوی دارم بلد نیستم ازش استفاده کنم قبل از که اتفاق بدی بیوفته من قلبم فشورده میشه ولی بلد نیستم کنترلش کنم باید چی کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۴۸ ۲۸ مهر ۱۴۰۰
سلام من نمیدونم چیکار کنم خود به خود میفهمم که افراد چه کاری تو ذهنشون میدن مثلا از چند نفر پرسیدم که افکارتو خواندم اونم بله گفت یا حتی دژاوو هام خیلی زیاده نمیدونم چیکار کنم ولی درکل هروقت حسی بدی داشته باشم یا اتفاق بد دژاووم بیشتره میشه
Iran (Islamic Republic of)
ژائو لوسی «ستایش»
۱۳:۳۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
pishgo
۰۶:۴۵ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
سلام.من اینو به تازگی تونستم چندین بار انجام بدم فکنم از من ارثی باشه ولی بطور اتفاقی یکاری انجام دادم که به تازگی شدید فعال شده .بیشتر خواب هاهم میتونم تعبیر کنم و اتفاق میوفتن که اینم ارثی هست.
Iran (Islamic Republic of)
onur
۰۲:۳۱ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
اگه بخوای یاد بگیری باید خیلی تمرین کنی من 2سال تلاش کردم موفق شدم الان هرکی رو که مخوام می‌تونم ذهن شو بخونم
Iran (Islamic Republic of)
mehra
۱۶:۲۵ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
سلام من حس شیشم قوی دارم و تا حالا تونستم دوبار ذهن آدمای دورمو بخونم میشه بهم بگید چطور میتونم ذهن خوانیم رو قوی کنم
Iran (Islamic Republic of)
سارا ابراهیمی
۱۷:۲۵ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
چجوری
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۰:۴۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
من فقط بلدم ذهن مامانم و بخودنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۸ تير ۱۴۰۰
منم میتونم ولی میشه حرفی زد بگم؟
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۳:۰۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام این کار واقعا جواب میده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
من میتونم ذهن خواهرمو بخونم بدون هیچ تمرینی قبل از اینکه بخواد حرفی بزنه من حرفشو میگم فقط ذهن خواهرم و میتونم بخونم لطفا بگید چجوری میتونم این قابلیت و افزایش بدم
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۶:۱۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
سلام
چطوری به مدت 15 ثانیه تو چشمای طرف زل بزنم!؟
یکی ببینه یا حتی طرف مقابل فکر میکنه هیزم
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۶:۱۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
سلام
چطوری به مدت 15 ثانیه تو چشمای طرف زل بزنم!؟
یکی ببینه یا حتی طرف مقابل فکر میکنه هیزم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۵۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام ، اومدم یه راهنمایی کنم و برم ، ببینید هر کی میخواد این کارو انجام بده ، باید به کسی که میخواد ذهنش رو بخونه نگاه کنه به چهرش ، و راجع به خودش صحبت کنه با اون فرد ، وقتی نظراتش رو فهمیدی ده تا پانزده ثانیه به صورت و چماش نگاه می‌کنی و چشماتت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۴۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
با هیپنوتیزم هم می شود خواند
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۲۱:۴۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
من احساس می کنم وقتی میخاد یه اتفاقی بیفته قبلش حس میکنم باید چیکار کنم حسمو تقویت کنم
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۲:۰۹ ۳۰ دی ۱۳۹۹
واقعا متلب های جالبی داشت
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۰:۱۳ ۱۵ دی ۱۳۹۹
ذهن خواندن
Germany
مسلم علیزاده
۱۷:۴۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
خیلی برنامه خوبیه ومن دوست دارم یادبگیرم واستادشم چه بایدبکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
من تمامی این هارو کردم اما جواب نداد .
چیز های دیگری بزارید
Iran (Islamic Republic of)
Maryam
۱۶:۰۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
من تا حالا هر چی ک گفتم همون شده ،خیلی هم امتحان کردم خودمو دقیقا همونی ک تو ذهنمه میشه ،خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
خیلی خوبه دلم می خواد ذهن خانم معلم خودم را بخوانم تا سوالات امتحانی را به راحتی بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
هلیا
۲۳:۳۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
من حس شیشمم قویه کمکی به ذهن خوندن میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
وای عالیه من دوبار تونستم
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۰۰:۵۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
وای من تونستم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۰۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
سلام میشه به من یه جواب درست بدین اونایی که ارسال میکنم دارندچک میکنند لطفا جواب بدین ازکجا بفهمیم که درست خوندیم ذهن دیگران رو خواهش میکنم برام مهمه باید زود جواب بدین دیره تروخدا خدانگهتون داره ممنون میشم فقط زودتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
بابا خیلی باحاله اصلا فوق‌العاده هست یک بار امتحانی ذهن مامانم رو خوندم حمون شد که پیش بینی کرده بودم
Iran (Islamic Republic of)
هیچی
۱۷:۱۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
افرین به نابغه های ایرانی ای که در ایران ماندند نه بقیه ی دانشمندان که اول در ایران به دنیا امدند وبعد به جاهای دیگری رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
من نتونستم
Iran (Islamic Republic of)
SakuraHaronu1389
۱۱:۳۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
خیلی هم عالی من می‌خوام ذهن مامانمو بخونم
Afghanistan
Shir ali
۱۵:۱۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
آیا خوبتر ازین هم وجود داره ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
بی فایده
Iran (Islamic Republic of)
ملیکا
۱۷:۴۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
وای من تونستم
Iran (Islamic Republic of)
Annie
۰۰:۴۱ ۲۵ تير ۱۳۹۹
والا اگه اینجوری بود الان هر کسی میتونست ذهن بخونه ://
Iran (Islamic Republic of)
نینا
۲۲:۴۲ ۰۷ تير ۱۳۹۹
من حس مبکنم وقتی مامانم پیشمه ذهنمو میخونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۳ تير ۱۳۹۹
به نظر من خوبه مع ذهن دشمن را بخونيم
Netherlands
حمید
۲۱:۰۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
وسایل لازم برای خواندن ذهن دیگران:1تبلیغات قوی ومنفی علیه طرف قربانی2کاشتن تراشه میکروچیپ درحفره بینی فردقربانی3اجاره کردن خانه ای درنزدیکی فردقربانی4خریددستگاه مکروویوبرای انتقال اشعه وتصویربرداری وگرفتن فیلم ازقربانی5وادارکردن اطرافیان قربانی به همکاری علیه او
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
So
۱۸:۵۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
راست میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
من هرچی سعی میکنم نمیشه.چطوریه؟؟ولی با اینکه من خیلی خیلی اعتماد بنفس دارم ولی نمیشه.لطفا یک نفر به من بگه که دیگه باید چیکار کنم.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سید متین
۱۸:۱۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
آره راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
سحرناز
۱۵:۳۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
من خیلی وقت پیش یک چیزی رو در خودم کشف کردم ک هر کس ک ذهن من رو بخونه سریع میفهمم واقعا هم فهمیدم مامان و داداشم می تونن ذهن بخونن خودم هم اومدم تا یاد بگیرم آخه بهم یاد نمیدن این کار زمان میبره تا حدودی موفقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
خواهش می‌کن ببین خواهش کردم اگر کسی میتونه واقعا ذهن بخونه خب به ماهم تو ضیح بده چیزی ش که کم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
ذهن خوانی خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
اره
Iran (Islamic Republic of)
ستایش
۱۶:۰۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ولی حیف ما بلد نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
ذهن خوانی خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
ذهن خوانی خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
رم تقریبا با من فرق می کنه.این روش درسته؟
۱۰:۴۸ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام من با خواهرم برای تمرین ذهن خوانی از۱تا۶تمرین کردم.
هنگامی که می خواستم بگم اون چه عددی رو انتخاب کرده درون ذهنم چند عدد میومد.
بین اون عدد ها یه عددی که نظر خودم بهش بود انتخاب می کردم.
در حالی که روش فکر خواهرم تقریبا با من فرق می کنه.
این روش فکر خوانی درسته آیا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. تقریبا درست هست چون از حس ششمت هم کمک میگیری فقط نگفتی عددی رو که حدس میزنی درست میگی؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۵۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
سلام ولی من کسی و میشناسم ک ذهن افراد و میخونه ...منم میخاستم یاد بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
میشه به ماهم یاد بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
تونستی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ستایش
۱۶:۰۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
اگه یاد گرفتی به ما هم یاد بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۷ دی ۱۳۹۸
ذهن خوانی کار درستی نیست، حتی به نظر من گناه بزرگیه
آیا شما که قدرت ذهن خوانی دارید یا شما که علاقه دارید به این کار، راضی هستید کسی ذهنتونو بخونه؟ قطعا هیچ کس دوست نداره!
این کار نقض ستارالعیوبی خداوند
این قدرت یک موهبت الهی نیست، کسانی که این قدرتو دارن یا اشتیاق به داشتنش دارن یه جورایی دارن آزمایش میشن که چقدر توانایی نه گفتن به این قدرت غلط رو دارن، قطعا اگه قبول کنن این کار اشتباهیست این قدرت به لطف خدا ازشون سلب میشه
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۸:۴۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
تا حدودی موافقم
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه
۱۷:۳۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
نه به نظر من این طور نیست اینا فکرای محدود کننده ایه
خداوند این توانایی وهزاران توانایی دیگه رو توی وجود ما قرار داده و همچنین قدرت کشف این توانایی هارو هم در ما نهاده
تاما به صورت احسنت ازش استفاده کنیم
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۷:۱۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
چقدر بده که آدم اینقدر کوته بینانه به خلقت انسان نگاه کنه فکر کنم این کار شما گناه بزرگتریه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام ذهن خوانی اصلاکاردرستی نیست دردرازمدت اثرات منفی به بار می اورد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۲۸ ۱۷ دی ۱۳۹۸
سلام ب دوستان ...ذهن خونی حقیقت داره ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۴۲ ۰۶ دی ۱۳۹۸
سلام ...کسی پاسخگو نیست ...اهای کسی صدای منو میشنوه
Iran (Islamic Republic of)
باران صالحی پور
۲۲:۱۲ ۰۶ دی ۱۳۹۸
ببخشید چجوری تمرین کنیم تا بتونیم خیلی خوب یاد بگیری که ذهن مردم را بخونیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۵۱ ۰۶ دی ۱۳۹۸
سلام ...یا لااقل راهنمائیم کنه ک چجوری میتونم کار کنم من تصویر سازی ذهنم خوبه ولی...علاقه زیادی دارم ک دهن و بخونم و بتونم ب مردم کمک کنم و مشکلی رو حل کنم ممنون میشم کسی کمکم کنه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۴۶ ۰۶ دی ۱۳۹۸
من خیلی علاقه دارم ب ذهن خوانی ...اگ کسی هست ک یادم بده ممنونش میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
سلام به همگی.... بله میشه ذهن خوند من یکی رو میشناسم که ذهنتو میخونه وذهنتو خالی میکنه بخدا راست میگم....
Iran (Islamic Republic of)
ستی
۱۶:۰۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
اگه یاد گرفتی به منم یاد بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
امید وارم تاءثیری داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
mobina
۲۱:۱۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
سلام بچه ها من خیلی انرژی منفی دارم وخودم احساس میکنم هرچی میگم اتفاق میوفته ولی بعضی وقتا نمیشه وهم به خودم اعتماد ندارم که بتونم!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
تو نابغه هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۰:۴۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
با تمرین میشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
من میتونم ذهن همه ی افرادو بخونم حتی ادمهایی که اینجا میان متن رو میخونن و میرن فقط افکارشون باید قوی باشه یا منفی منفی یا مثبت مثبت شعبده بازی هم نیست کار عجیب غریبی هم نمیکنم ولی فکرمیکنم برای یه کاری یه جایی ساخته شدم که خیلی میتونم مفید باشم.
Iran (Islamic Republic of)
Hadi
۲۰:۵۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
خوش به حالت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۵۶ ۰۶ دی ۱۳۹۸
سلام دوست عزیز میشه بمنم یاد بدین ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Mania
۲۳:۵۵ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
توروخداااااا به منم یاد بده لطفااااااا
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۵:۳۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام,واقعا میتونی الان روز سه شنبه تاریخ 6/3/99 فکر منو بخونی؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
پرنسس
۰۱:۱۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
سلام خوبین میشه یاد منم بدید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ملیکا
۰۰:۳۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
یه سوال آیا حس ششم قوی بهدرد میخوره چجوری میشه غیر از کلاسای یوگا توی یک اتق ساکت ذهنمونو خالی کنیم.....
Iran (Islamic Republic of)
مهتا
۱۸:۲۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ملیکا جان بله حس ششم قدرتیه که خیلی کار ها میشه با اون انجام داد اگه حس ششم خیلی قوی داری میتونی اینکارو انجام بدی ذهن خوانی درست مثل تله پاتی میمونه ... و برای خالی کردن ذهن باید تنفس آلفا رو انجام بدی تنفس آلفا به این صورت هست که تو یه مکان ساکت میشینی و ابتدا سعی میکنی ذهنت رو به طور کامل از هر فکری خالی کنی بعدش با دم و بازدم اینکار رو انجام میدی وقتی عمل دم رو انجام میدی تو ذهنت از ۱ تا ۵ میشمری و بلافاصله عمل بازدم رو انجام میدی و در بازدم هم از ۱ تا ۵ میشمری تو ذهنت .. اینکار رو تا ۱۰ مرتبه تکرار میکنی و وقتی احساس کردی که ذهنت کاملا آروم هست وارد حالت آلفا شدی :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
شما کی هستیی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
چطوری
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۲:۴۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
اگر تو وجودمون فرد رو در نظر بگیریم حتما می تو نیم من تونستم
Iran (Islamic Republic of)
خاطره
۰۳:۳۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام یعنی همچین چیزی وجود داره؟من میخوام بتونم با نگاه کردن به افراد ذهنش رو بخونم.آیا میشه؟ممنون میشم اگر کمکم کنید.
United States of America
Saghar
۱۲:۲۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
با این روشها از راه دور هم میشه ذهن افراد رو خوند؟ یا حتما باید نزدیک با اون شخص باشیم و باهاش حرف بزنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۴:۵۱ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
من دارم تمرین میکنم تا بتونم وآرزودارم که بتونم ولی به شما هم میگم حتما انجام بدید این کارو خیلی باهاله
Iran (Islamic Republic of)
طاهره
۲۳:۴۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
اصلا کار خوبی نیست خدا ستار العیوبه ، بیایم فکر بخونیم که چی بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۲:۳۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
فکر بخونیم برای اینکه بدونیم افراد به ما چه احساسی دارند
Iran (Islamic Republic of)
آنی
۲۰:۱۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
سلام. یعنی امکان داره ی همچین چیزی من که فک میکنم امکان نداره چون نمی تونی ذهن کسی رو بخونی
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۱:۵۱ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
با عرض سلام
من میخواستم بگم که فقط میخوام فردی که جلوم نشسته فکرشو بخونم که چی تو فکرشه
یعنی اصلا چی فکر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
کسی نمتونه ذهن بخونه به هیچ وج اخه کدوم ادمی رو دیدین که بتونه بخونه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۲:۴۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
مگه عصر جدیدو ندیدی که مرده ذهن همه رو می خوند
Iran (Islamic Republic of)
تک رقمی
۲۰:۲۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
من وااقعا دووست دارم انجامش بدممم و از اونجایی که به خودم و توانایی هاای ذهن قدرتمندم ایمان دارم میدوونم که میتوونم دعام کنییید
Iran (Islamic Republic of)
helpme_helpme
۱۵:۴۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
اون میفمه میخوام چیکار کنم...میدونه تو ذهنم چی میگذره...حتی الان میدونی من دارم اینارو مینویسم...از همینجا بهت سلام میکنم!....دست از سرم بردار...وای دارم خل میشم...حتی چیزایی رو در مورد آیندم میدونه که خودمم نمیدونم...کمکم کنید کم کم حس میکنم اون داره تو وجوودم ریشه میکنه...حس میکنم دیگه خودم نیستم...............
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۲:۳۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
خیلی باحالی نمیدونم چرا حس میکنم اینارو داری به من میگی
Turkey
Hajar azimi
۲۰:۱۲ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
سلام من یه مدتیه که افکارم دست خودم نیست و مدام فکرای دیگران تو سرمه و تو فکرم باهاشون حرف میزنم و تمام فکراشونو میفهمم این داستان بعد از یه هیپنوتیزم شدن اتفاق افتاده و هرنوقع که میخواهم فکرم را با مراقبه ارام کنم با افکارشون نمیذارن و مدام اذیتم میکنند لطفا میشه کمکم کنید من دارم جسم و روح و ذهنم و از دست میدم
Turkey
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
من بعضی وقتا چیزی هایی که یه نفر می خواد بگه یا هویت کسی که نمی شناسم یا کاری که یه نفر داره انجام می ده رو پیش بینی می کنم خوبم پیش بینی می کنم ولی خیلی به ندرت به نظرتون می تونم ذهن بقیه رو بخونم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام دوست عزیز ببین منم این جوریم میدونی چیه من بیشتر دوست دارم ذهن بخونم تا اینکه پیش بینی کنم گاهی اوقات یه چیزایی از دهنم خارج می شه و به واقعیت تبدیل میشه
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۰۸:۴۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
ممنون از سایت عالی شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
Mahshid
۱۸:۲۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
من که فعلا انجام ندادم شاید بشه
سرکاری که نیست آیا؟
Iran (Islamic Republic of)
^_^
۲۱:۲۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
این متن کاملا واقیه فقط قبل از اینکار ها باید یک ماه با فرد مورد نظر تمرین تمرکز داشته باشی ب صورت جداگانه و با ی فرد مشخص در ابتدا کار کنید
من و دوستم با اینکه دو ماهه همو میشناختیم ولی دقیقا عین هم صحبت میکردیم و رفتار میکردیم ک واقعا موجب نگرانی و تعجبمون شده بود ب همین دلیل رفتیم پیش ی روانپزشک ذهن خوانی
اون گفت ک ما در خودمون انرژی ای داریم ک ما رو ب ذهن خوان قهاری تبدیل میکنه
گفت مثلا من تو هشت سال ذهن خوانی کردم ولی شما حداکثر توی یک سال از من هم بهتر میشین
همونجا ذهن منو خوند و بهم ثابتش کرد
ما هم کلی با هم تمرین کردیم و الان بعد از یک سال خیلی راحت میتونیم ذهنارو بخونیم
Iran (Islamic Republic of)
Mahshid
۱۸:۲۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
خوش به حالتون خداکنه منم بتونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
دوست عزیز میشه به منم یاد بدی
Iran (Islamic Republic of)
ستایش
۱۶:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
یا خدا چقد تو شانس داری خو به بقیه هم یاد بده
اصلا به اون روان پزشکه بگو اسم اون انرژی چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۴ بهمن ۱۳۹۷
من شخص رو دیدم
Iran (Islamic Republic of)
یاسمن
۱۰:۴۰ ۲۷ دی ۱۳۹۷
به نظرم همچین چیزی امکانش وجد نداره ولی اگه امکان هم داشته باشه ممکنه با خطای زیادی مواجه بشه و این یعنی این مطلب برای همه درست نیست
Germany
باران
۲۲:۰۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
ترفند هاش خوب بود ولی نه درحد عالی و کارساز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
من واقعا میخوام این کارؤ آنجام بدم خدا کنه بشه
Iran (Islamic Republic of)
ههیییی
۱۳:۴۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
هرچی سعی میکنم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
می خواهم ذهن دیگران را بخونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
واقعا؟؟