افتتاح یک واحد دندانپزشکی در مرکز بهداشت روستایی جیرفت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از افتتاح یک واحد دندانپزشکی در مرکز جامع خدمات سلامت روستای دهنو فتح المبین در شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، مسعود مطهری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، امروز در مراسم افتتاح دندانپزشکی مرکز جامع خدمات سلامت دهنو فتح المبین گفت: یکی از برنامه های طرح تحول سلامت ارائه خدمات دندانپزشکی است که در این راستا 36 واحد دندانپزشکی با حضور 35 دندانپزشک در هفت شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت فعال هستند.

وی افزود: افتتاح این واحد دندانپزشکی در مرکز جامع خدمات سلامت روستای دهنو فتح المبین با اعتبار 50میلیون تومان انجام و آغاز به کار کرد.

مطهری با بیان اینکه ،گروه هدف این واحدهای دندانپزشکی افراد زیر 14 سال و مادران باردار و شیرده هستند افزود: آموزش های بهداشت دهان و دندان، معاینات دهان و دندان، ترمیم، کشیدن و ... در این واحدها انجام می شود.

مطهری تصریح کرد:یکی از مولفه های مهم دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در اجرای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت بحث سلامت دهان و دندان است و خدمات دندانپزشکی به تمام جمعیت هدف در منطقه ارائه می شود.

وی افزود: در اجرای برنامه وارنیش فلوراید 75 هزار دانش آموز در جنوب کرمان امسال در دو نوبت از خدمات این طرح استفاده می کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار کرد: یک دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی در جنوب کرمان وجود دارد و پیگیر جذب دستیار دندانپزشک در حوزه دانشگاه علوم پزشکی هستیم.
انتهای پیام/ی

ارائه خدمات دندانپزشکی در دهنو جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار