میزبانی از زائران امام رضا(ع) توسط شهروندان منطقه ثامن

تاکنون بیش از3 هزارنفر ازشهروندان منطقه ثامن برای طرح معنوی استقبال از زائران امام رضا(ع) اعلام آمادگی کرده اند.

میزبانی از زائران امام رضا(ع) توسط شهروندان منطقه ثامنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ عباس مرادیان مقدم مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن گفت: با اطلاع رسانی که نسبت به ثبت نام درکمپین خادمان افتخاری در فضای مجازی، سایت وفضای بصری سطح منطقه انجام شد،در مدت کوتاهی بیش از3 هزار نفر برای ارائه انواع خدمات نظیر واکس صلواتی،ماســاژ، انتظامات، آمارگیــری، حمل زائر بــا ویلچر و ... متقاضی ارائه خدمت شدند.

مرادیان مقدم با اشاره به در پیش رو بودن ایام دهه آخر ماه صفر و به ویژه سالروز شهادت امام رضا(ع) گفت: پیش بینی می شود امسال بیش از3ونیم میلیون زائر دراین ایام پایانی به مشهدمقدس سفر کنند .

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن افزود: باعنایت به اینکه کانون حضور و توجه زائران در این ایام منطقه ثامن و بافت پیرامون حرم مطهر رضوی است، کمیته ای ویژه به منظور افزایش کمی وکیفی خدمات در شهرداری منطقه ثامن تشکیل شده و با ابلاغ شرایط ویژه و افزایش35درصدی ماشین آلات شستشو و تنظیف مکانیزه، نیروهای ذیربط اعم از کارمندان و کارگران و پیمانکاران، در آماده باش کامل برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به سر می برند.

مرادیان مقدم با اشاره به اینکه در سالیان اخیر شاهد حضور دیگر هموطنان نیز در این عرصه هستیم، افزود: با توجه به تقاضای تعدادی از هموطنان ازاستان های فارس، گیلان، تهران، مازندران و حتی عراقی های مقیم مشهد، برای ارائه نذورات درغالب ایستگاه های صلواتی، تا کنون و با هماهنگی واحد رفع سدمعبر منطقه ثامن با پلیس نیروی انتظامی و آتش نشانی و مرکز بهداشت ثامن، مجوز برپایی بیش از 13 ایستگاه صلواتی در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی صادر شده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن با اشاره به ایجاد محدودیت های ترافیکی و انسداد مسیرهای منتهی به حرم مطهر در دهه آخرصفرگفت: با هماهنگی پلیس راهور،اداره حمل و نقل و ترافیک ومعاونت خدمات و محیط زیست شهری منطقه، به منظور تسهیل تردد و جلوگیری از سردرگمی زائران، نسبت به نصب بنرهای اطلاع رسانی از وضعیت مسیرها و معابر منتهی به حرم مطهر رضوی اقدام می کنیم .


انتهای پیام // ف.ح

 

اعلام آمادگی بیش از3 هزارنفر درکمپین خادمان افتخاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.