تولید ماهانه ۶۰۰ تن نوشیدنی در تنها واحد تولید کننده نوشیدنی آلوئه ورا کشور در ساوه

تنها واحد تولید کننده نوشیدنی آلوئه ورا کشور در ساوه ماهانه ۶۰۰ تن نوشیدنی آلوئه ورا تولید می‌کند.

 جابری مدیر تنها واحد تولید کننده نوشیدنی آلوئه ورا کشور در ساوه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: این واحد ماهانه ۶۰۰ تن نوشیدنی آلوئه ورا تولید می‌کند و این نوشیدنی بر پایه گیاه آلوئه ورا در طعم‌های انار، انگور؛ عسل، لیمو، زنجبیل و موهیتو است.

جابری با بیان اینکه روزانه ۱۵ تن نوشیدنی در دو بسته بندی قوطی و پت در این واحد تولید می‌شود افزود: روزانه ۵ تن برگ آلوئه ورا وارد این شرکت می‌شود و از این برگ‌ها ۷۰۰ کیلو ژل تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه  این شرکت گواهی ارگانیک از کشور کانادا را دارد، اضافه کرد: این محصولات به دلیل استفاده از برگ‌های ارگانیک و عدم استفاده از مواد نگهدارنده ارگانیک هستند.

مدیر تنها واحد تولید کننده نوشیدنی آلوئه ورا کشور واردات نوشیدنی آلوئه ورا را ضربه محکمی به این واحد تولیدی دانست و ادامه داد: در حال حاضر ۷۵ نفر در این واحد مشغول کار هستند وتوانایی تامین نیاز کشور به این نوع نوشیدنی را داریم.

وی با بیان اینکه طرح توسعه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی برنامه ریزی شده، افزود: در خواست وام به بانک کشاورزی دادیم که اگر این فاز راه اندازی شود حدود ۱۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد می‌شود.

انتهای پیام / ج

کارخانه تولید نوشیدنی آلوئه ورا در ساوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فائزه اصلیان
۲۲:۰۰ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سلام وقت بخیر ۲۰ تن آلوئه ورا مرغوب موجود هست در صورت تمایل به همین جیمیل پیام بزارین ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
مجید نامی
۰۲:۴۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسیولین محترم شرکت تولید کنند نوشیدنی الوورا. خواستم بپرسم اگه بخوایم در زمینه کاشت این گیاه فعالیت کنیم ایا امکان همکاری و یا خرید این محصول توسط شرکت شما وجود داره یا نه؟ ممنون میشم اکه راهنمایی کنید