برگزاری دو نمایشگاه تخصصی نان و کشاورزی به صورت همزمان در اراک

اولین نمایشگاه تخصصی آرد و نان از امروز ویازدهمین نمایشگاه کشاورزی و دامپروری و صنایع وابسته از فردا در اراک برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ اولین نمایشگاه تخصصی آرد، نان، آب، محصولات و صنایع وابسته با عنوان نمایشگاه برکت از امروز ویازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام، طیور باغبانی، نهاده‌ها، آبیاری و آب‌رسانی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از فردا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی در شهر اراک برگزار می‌شود.


جهان‌میرزایی مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان مرکزی گفت:اولین نمایشگاه تخصصی آرد، نان، آب، محصولات و صنایع وابسته با عنوان نمایشگاه برکت از امروز تا ۵ آبان ماه  دروسعت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اراک برگزار می‌شود.

جهان‌میرزایی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۶۰ تولیدکننده و عرضه‌کننده در ارتباط با انواع نان، غلات، نباتات، گیاهان دارویی، حبوبات و شرکت‌های ادوات پخت نان و ماشین‌آلات آردسازی  حضور خواهند یافت.

وی اضافه کرد:دراین نمایشگاه استان‌های فارس، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، اصفهان، گیلان، مازندران، تهران و مرکزی آخرین محصولات تولیدی خود را عرضه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان مرکزی ادامه داد: نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام، طیور باغبانی، نهاده‌ها، آبیاری و آب‌رسانی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته هم از دوم تا پنجم آبان در سالن پارس نمایشگاه بین‌المللی استان مرکزی در اراک برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه هم با حضور بیش از ۴۰ شرکت‌کننده در قالب ۱۴۰ غرفه نمایشگاهی در ۵ هزار مترمربع برگزار و محصولات در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / ج

برگزاری همزمان نمایشگاه تخصصی نان و کشاورزی در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.