برگزاری ویژه برنامه‌های قرآنی حرم رضوی در نیمه دوم ماه صفر

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی به برگزاری برنامه های قرآنی حرم مطهر رضوی در نیمه دوم ماه صفر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاع گفت: اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در نیمه دوم ماه صفر برنامه‌های قرآنی متنوعی را ویژه زائران و مجاوران تدارک دیده است.

وی به برگزاری محافل قرآنی در این ایام اشاره کرد و افزود: هر روز صبح نیم ساعت بعد از اقامت نماز جماعت صبح محافل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین المللی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: همچنین کودکان و نوجوانان می‌توانند از روز اربعین حسینی تا شام شهادت امام رضا(ع) در محافل قرآنی که هر شب از ساعت 18 تا 19:30 در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

حجت الاسلام شجاع به ویژه برنامه کارگاه‌های مهدالرضا(ع) اشاره کرد و افزود: در این ایام کارگاه‌های مهدالرضا(ع) در دارالقرآن الکریم، رواق حضرت زهرا(س) و صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار و برنامه‌های متنوعی همچون آداب زیارت، رنگ آمیزی، فعالیت‌های گروهی، آموزش حفظ سوره، ساخت کاردستی ویژه کودکان 5 تا 8 سال اجرا خواهد شد.

وی افزود: همچنین در این ایام حزن و اندوه کارگاه‌های هنرهای قرآنی شامل خوشنویسی، نقاشی، معرق، تذهیب در دو نوبت صبح و عصر در دارالقرآن الکریم و رواق حضرت فاطمه زهرا(س) حرم مطهر رضوی دایر می‌شود.

انتهای پیام// م.م

ویژه برنامه های حرم رضوی در ماه صفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.