دو انتصاب در دادگستری‌های نور و بابلسر

با حضور رییس کل دادگستری استان مازندران رییس دادگستری شهرستان‌های نور و بابلسر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی تقوی فرد رییس کل دادگستری استان مازندران در آیین تودیع ومعارفه روسای دادگستری شهرستان‌های نور و بابلسر گفت: در دستگاه قضایی اخلاق خوب و پسندیده از ارکان بسیار مهم در برخورد با مردم است، باید این برخورد صادقانه و به صورت یکسان باشد تا مراجعین به دستگاه قضایی این مساله را احساس کنند.

وی افزود: قاضی، مجری قانون و حافظ عدالت است و شأن قضاوت در ساختار حاکمیت اسلامی بر گرفته از شأن قضاوت پیامبر اکرم (ص) است بطوری که ما باید با الگو گرفتن از این موضوع با عدالت و رفتار خوب و صادقانه تلاش و کوشش کنیم تا مردم احساس کنند در این نهاد قضایی روش برخورد بصورت خوب وعادلانه است.

رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: روسای دادگستری‌ها باید یک تعامل منطقی با مدیران و مسئولان شهرستان‌ها، امام جمعه و فرمانداران داشته و تفاهم خوبی با نیروی انتظامی و سپاه پاسدران که بازوی توانمند دستگاه قضایی هستند داشته باشند.

محمد علی گل برارزاده شیر تبار به عنوان رییس دادگستری شهرستان نور و سید اسدا... آقایی به عنوان رییس جدید شهرستان بابلسر معارفه شدند.

انتهای پیام/آ

انتصاب در دادگستری نور و بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.