سردار کوثری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ادعای حمایت موشکی کشورمان از یمن در راستای پروژه ایران‌هراسی است

جانشین قرارگاه ثارالله گفت: نسبت دادن حمله موشکی یمن به ریاض در راستای پروژه ایران‌هراسی است.

ادعای حمایت موشکی کشورمان از یمن در راستای پروژه ایران‌هراسی استسردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به ادعای آمریکا مبنی بر اینکه یمن برای در هم کوبیدن ریاض از موشک‌های ایرانی استفاده کرده، این ادعا را دروغ محض برشمرد.

جانشین قرارگاه ثارالله تأکید کرد: ما در هر کجایی که لازم باشد حاضر خواهیم شد و اقدام به کمک می‌کنیم، همانطور که دولت قانونی عراق، سوریه و مسئولان سیاسی آن کشورها درخواست کردند و ما به آنجا رفتیم.

وی تصریح کرد: انصارالله یمن با تکیه بر توانمندی‌های خود و با استفاده از سلاح‌هایی که از قبل داشتند، ریاض را مورد هدف قرار دادند.

سردار کوثری گفت: کشورهای استعمارگر مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی فکر می‌کنند که همیشه باید بر سر دیگران بزنند، اما اینبار یمن ضربه‌ای به آنها زد تا بفهمند که طعم ظلم چقدر تلخ است.

جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به حملات همیشگی عربستان به ملت یمن، تصریح کرد: چرا وقتی عربستان بر سر مردم بیگناه یمن بمب و موشک می‌ریخت کسی چیزی نمی‌گفت، اما اکنون که ارتش یمن فقط یک پایگاه نظامی را مورد هدف قرار داده صدایشان  درآمده است؟

وی خاطرنشان کرد: نسبت دادن حمله موشکی یمن به ریاض در راستای پروژه ایران‌هراسی است، زیرا در این پروژه تیرهایشان به سنگ خورده و حالا راه دیگری را می‌آزمایند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
درود بر سپاه
Saudi Arabia
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
مرگ برررررررررررررررررر امریکای جنایتکار وداعشششششششششششش
آخرین اخبار