سردار کوثری :

دشمنان از 78 کشور در سوریه و عراق نیرو آوردند

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: دشمنان از 78 کشور در سوریه و عراق نیرو آوردند و درصدد تجزیه سوریه و عراق بودند.

دشمنان از 78 کشور در سوریه و عراق نیرو آوردندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ محمد اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله طی سخنانی در همایش یادواره شهدای مدافع حرم و سالگرد شهادت شهید همدانی که عصر امروز چهارشنبه (12مهرماه) در مرکز آموزش عالی امام حسین (ع) برگزارشد اظهار داشت: شهدای مدافع حرم همه هستی و جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و با خدای خود معامله کردند این مسیله برای سیاستمداران دنیا پدیده جدیدی بود.

وی اضافه کرد: اگر ما اسلام ناب محمدی را دنبال نکرده بودیم دشمنان با ما کاری نداشتند چراکه اسلام در مقابل زورگویان،زیاده خواهان و جنایتکاران می ایستد.

سردار کوثری با بیان اینکه امروز مجاهدت از حرم آل الله از مجاهدت زمان جنگ سخت تر است اظهار کرد: شهدای مدافع حرم تصمیم شان صادقانه و خالصانه بود چراکه اگر شهدای جنگ تحمیلی از سرزمین خود دفاع می کردند شهدای مدافع حرم هجرت می کنند و مجاهدت می کنند و از اسلام ناب محمدی دفاع می کنند.

وی ادامه داد : تروریست ها به اسم اسلام سوریه را اشغال کردند که دلارهایشان را عربستان و قطر می دادند و سیاستشان را آمریکا و اسراییل مشخص می کردند و آموزش در کشور های منقطه می دیدند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارلله با بیان اینکه دشمنان از 78 کشور در سوریه و عراق نیرو آوردند ادامه داد: دشمنان درصدد بودند که عراق و سوریه را تجزیه کنند که در این جا رزمندگان عزیز نه تنها از ایران بلکه از افغانستان، پاکستان، لبنان و کشور های دیگر آمدند و فاطمیون، حیدریون و تیپ های دیگر را تشکیل دادند و به این وسیله امت واحد شدند.

وی بابیان اینکه امت واحده را مقام معظم رهبری پیش بینی می کردند و امام راحل تاکید داشتند ادامه داد: امام راحل تاکید داشتند تمام مسلمانان باید بایکدیگر یکی شده و اگر یکی شوند استکبار جهانی و صهیونیست را زیر پا خواهند گذاشت .

سردار کوثری با اشاره به اینکه بنده در زمانی که نماینده مجلس بودم دو مرتبه از طرف کمیسیون امنیت ملی برای بررسی وضعیت به سوریه رفتم اظهار کرد: شهید همدانی در سوریه شب و روز نداشت و بسیج سوریه را با عنوان دفاع وطنی راه اندازی کرد.

وی ادامه داد: در یک جلسه که در لبنان بنده و برخی مسولین با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان داشتیم ایشان گفتند "زمانیکه حدود 9 ماه از قضیه سوری گذشته بود گفتیم که سوریه سقوط کرد و به خاطر این مسیله در تهران به محضر مقام معظم رهبری رفتیم و از ابعاد مختلف نظامی ،سیاسی،اجتماعی گزارس دادیم و از ایشان در خواست کردیم که برای نجات سوریه و آقای بشار اسد فکری کنند که مقام معظم رهبری فرمودند: این طور نیست و شما بروید و تدابیرتان را عملی کنید که هم سوریه و هم آقای بشار اسد خواهد ماند این مسیله برای حدود 4 سال پیش است.

سردار کوثری با اشاره به شهادت شهید حججی گفت: این شهید عزیز خدمت به مردم را قطعی می دانست و در قالب گروه های جهادی برای کمک به محرومین می رفت.

انتهای پیام/

اظهارات سردار کوثری در همایش یادواره شهدای مدافع حرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
7891
۰۱:۵۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
پس سپاه قدس ما که شاخه کوچکی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است با هفتاد و هشت کشور قدرتمند دنیا یک تنه جنگیده و پیروز هم شده. باید هم مبغوض امریکا و اسراییل باشد و امریکا شلوار جینش را خیس کند از دست سپاه قدس نیرومند ما.
آخرین اخبار