امنیت، بالندگی و پویایی نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهداست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در مراسم تشییع پیکر مطهر سه شهید نیروی انتظامی دوران دفاع مقدس، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: شهدا در جمع ما جاماندگان قافله اربعین و کربلای معلا آمدند تا در محضر شهدای حسینی به یاد حضرت ابا عبدالله (ع) اشک بریزیم و بگوییم اگر امروز در این کشور امنیت داریم و بالنده و پویا جلو می‌رود، به برکت خون شهداست.

وی تأکید کرد: ما می‌دانیم اگر همه این فداکاری، ایثار و خون شما و ۲۹ سال فراق انتظار کشیدند خانواده‌تان که حتی از آمدن شما نا امید شد بودند نبود و این عزت به این کشور عطا نمی‌شد و دشمنان امروز این گونه با ابهت به این کشور و این مردم نگاه نمی‌کردند.

نکونام خاطرنشان کرد: امروز به برکت این شهدا و شهدای مرزبانی که از نیروی بالنده انتظامی همین روز‌ها پیکر مطهرشان روی دست مردم کشور تشییع شد و به برکت شهدا و مدافعان حرم، مقاومت و ایستادگی جوانان و مردان و زنان که همه در پی این شهدا حرکت کرده‌اند شما مردان و زنان شهدایی و شهدید پرور در دل دشمن ابهت ایجاد کردید و دشمن از شما وحشت دارد.

وی افزود: امروز به لطف الهی پرچم شهدا روز به روز بر افراشته‌تر و این راه پر رهرو‌تر و این مردم مقاوم‌تر و دشمن ضعیف‌تر و ذلیل‌تر شده و آینده نیز قطعاً همین است.

نکونام  ادامه داد: دشمن با عربده، فریاد و تهدید ملت ایران اسلامی را تروریست می‌خواند و این ابراز کینه دشمن همه تنها از سر ضعف می‌باشد.

وی اضافه کرد: این که می‌گوییم دشمن از شما می‌ترسد، شعار نیست بلکه واقعیت است و به فضل الهی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به این مسئله باور و اعتقاد عمیق دارند و اگر این مسائل را به زبان می‌آوریم برای آن است که شاکر و سپاس گذار نعمت‌های خدا باشیم، زیرا بازگو کردن نعمت خدا خود نوعی تشکّر کردن است.

انتهای پیام/خ

امنیت، بالندگی و پویایی کشور مرهون خون شهداست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار