فرمانده انتظامی لرستان از تردد بیش از یک میلیون زائر اربعین حسینی از لرستان به سمت کربلای معلی و نجف اشرف خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار محمد مهدیان‌نسب فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به راه‌اندازی موکب نیروی انتظامی لرستان به‌منظور پذیرایی از زائران و ارائه خدمات پزشکی و خودرویی سیار در جنب این موکب در مسیر زائران اربعین، گفت: به‌دنبال رضایتمندی زوار از سفر به لرستان هستیم باید در ارائه هرچه بهتر خدمات و آمادگی در انجام این ماموریت خطیر تلاش کنیم.

وی از زائران اربعین حسینی و رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، بستن کمربند ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه از سرعت و سبقت‌های غیر مجاز خودداری و در توقفگاه‌ها و موکب‌های پیش‌بینی شده استراحت کنند.

مهدیان‌نسب خدمت به زائران حسینی را یک فرصت استثنایی دانست و با بیان اینکه چنین فرصت‌هایی در طول عمر انسان بسیار کم رخ می‌دهد، لذا باید به‌نحو احسن از آن استفاده کرد، ادامه داد: لرستان معبر عبور زائران حسینی به دو استان هم‌جوار مرزی بوده به همین دلیل باید اقدامات لازم برای افزایش ضریب ایمنی، تسهیل در عبور و مرور زائران در استان به‌عنوان استان هم‌جوار و پشتیبانی از استان‌های مرزی، ایلام و خوزستان انجام شود.

وی اظهار کرد: پلیس راه استان ملزم به هماهنگی با سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط و دخیل در تردد زائران اربعین همچون راه و شهرسازی و یگان‌های امدادی بوده و باید در ارائه هرچه بهتر خدمات و آمادگی در انجام این مأموریت خطیر تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: بیش از یک‌میلیون زائر اربعین از لرستان به سمت کربلای معلی تردد کرده‌اند، کمااینکه پلیس صددرصد در آماده‌باش کامل بوده و کاروان‌های زیارتی استان به سمت کربلا تحت نظارت و کنترل قرار دارند به‌طوری‌که برای ایام اربعین هفت ایستگاه بازرسی و توقفگاه در سطح استان لرستان دایر شده است.

 انتهای پیام/م

یک میلیون زائر اربعین از لرستان تردد می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.