یکطرفه شدن جاده کرمان-جوپار در روز اربعین

رییس پلیس ‌راه استان کرمان از یکطرفه شدن جاده کرمان، جوپار در روز اربعین بدلیل پیاده‌روی زائران خبرداد.

یکطرفه شدن جاده کرمان، جوپار در روز اربعینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ سرهنگ یوسف نجفی، رئیس پلیس ‌راه استان کرمان با اشاره به اینکه مسیر سیرجان به سمت امامزاده این شهر، مسیر بافت، بزنجان و مسیر کرمان، جوپار از جمله مسیرهای پیاده‌روی در استان هستند گفت: به دلیل تعداد زیاد زائران پیاده پلیس‌راه استان مجبور به ایجاد محدودیت‌ های ترافیکی در بعضی از مسیرها است.


وی با اشاره به حجم بالای زائران پیاده در روز اربعین به سمت شهر زیارتی جوپار افزود: تردد از سمت جوپار به کرمان مسدود می‌شود و رانندگانی که قصد بازگشت از جوپار به سمت کرمان را دارند باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.


سرهنگ نجفی گفت: رانندگان می‌توانند از مسیر ماهان ، جاده هفت باغ یا جاده قدیم ماهان و یا کنار گذر جنوبی شهر کرمان بین کارخانه لاستیک به سمت باغین و کرمان استفاده کنند.


وی با تاکید بر اینکه میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای در ایام تعطیل بیشتر از روزهای عادی است به رانندگان توصیه کرد: به دلیل حجم بالای تردد در جاده‌های استان در روز اربعین و همچنین حضور زائران پیاده در جاده‌های برون شهری آرامش خود را حفظ کرده و نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی دقت بیشتری داشته باشند.


سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه معمولا هیئت‌های مذهبی برای انتقال اعضای خود از وانت و کامیون استفاده می‌کنند تصریح کرد: به دلیل خطرات زیادی که سرنشینان بار را تهدید می‌کند انتقال افراد به این طریق خلاف قانون بوده و در تمام استان از آن ممانعت می‌شود.


انتهای پیام/س

 

جاده کرمان- جوپار در روز اربعین یکطرفه می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار