نظارت‌های پلیس؛

تشدید نظارت‌های پلیس در اربعین حسینی

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: نظارت‌های پلیس در روز‌های منتهی به اربعین حسینی تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: تلاش و مجاهدت در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران حسینی از افتخارات پلیس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد گفت: به نحو احسن نسبت به برقراری نظم و امنیت، حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی زائران حسینی که با شور حسینی و عشقی خاص به کربلا اعزام می‌شوند، انجام وظیفه می‌کنیم.

فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت: با توجه به حضور عظیم عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت در قالب کاروان‌ها از اقصی نقاط کشور و تأمین امنیت این عزاداران، با استقرار اکیپ‌های گشت به صورت شبانه‌روزی موضوع امنیت بخشی را بیش‌ازپیش افزایش می‌دهیم.

دلیری در ادامه افزود: مجموعه نیروی انتظامی شهرستان با توجه به حجم فعالیت‌ها و برنامه‌های در دست اقدام، اقدامات بسیار ارزشمندی در راستای ارتقاء امنیت زائران درشهرستان انجام داده است.

وی بر تشدید اقدامات انتظامی و اجتماعی پلیس در روز‌های اربعین حسینی اشاره و عنوان داشت: مطمئناً ایجاد فضایی که به موجب آن شهروندان با احساس امنیت و آرامش به زیارت سالار شهیدان می‌روند، نزد خداوند متعال بی‌اجر نخواهد بود و پلیس، این اجر و رضایت پروردگار و مردم را بزرگ‌ترین پاداش برای خود می‌داند.

انتهای پیام/م

نظارت‌های پلیس در اربعین حسینی تشدید می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار