استاندار اردبیل؛

بانک ها، عامل بسیار موثر در توسعه استان اردبیل هستند

استاندار اردبیل گفت: بانک ها عامل بسیار موثر در توسعه استان اردبیل و تکمیل پروژه ها و طرح های تولیدی و اشتغال زائی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در دیدار اعضای شورای هماهنگی بانک های دولتی ونیمه دولتی استان اردبیل افزود: بانک ها عامل بسیار موثر در توسعه استان و تکمیل پروژه ها و طرح های تولیدی و اشتغال زائی هستند و باید با همکاری و تامل جدی بانک ها و دستگاه های اجرائی استان، مشکلات و موانع توسعه استان مرتفع شود.

وی گفت: بانک ها در جذب و جلب بیشتر تسهیلات اشتغال زائی و بخش تولید تلاش مضاعف نمایند و اقدامات و تلاش های خود را اطلاع رسانی و به مردم گزارش دهند تا مردم در جریان هزینه کرد و سرمایه گذاری های بانکی در زمینه های ایجاد اشتغال با پرداخت تسهیلات قرار گرفته و تعامل و ارتباطات مردمی بانک ها تقویت شود.

استاندار اردبیل اقدام بانک های استان در به روز رسانی پرداخت وام ازدواج را ستود و گفت: بانک ها در رونق واحدهای تولیدی استان می توانند نقش بسزائی ایفا کنند و اگر موانع و محدودیت های قانونی دست و پا گیری در این زمینه دارند باید احصا و جهت پیگیری و حل آن از طریق مبادی کشوری به استانداری اعلام نمایند.

بهنامجو با بیان اینکه استان اردبیل از منابع بانکی غنی برخوردار نیست و نباید همچون استان های توسعه یافته کشور بر منابع داخلی بانک ها متکی شد، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی استان اردبیل را نمی توان با منابع مالی موجود بانک های استان مرتفع کرد و ضرورت دارد از منابع مالی کشوری نیز تزریق شود.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاران باید مورد تکریم و توجه ویژه مدیران بانک ها قرار گیرند، تاکید کرد: واحدهای تولیدی راکد و غیر فعال بدهکار بانک ها در اسرع وقت باید تعیین تکلیف شوند.

وی بیان کرد: بسته های سرمایه گذاری و اشتغال زائی استان که در دست تهیه است علاوه بر ارائه به سرمایه گذاران بخش خصوصی، بصورت تعاونی نیز قابلیت اجرا و سرمایه گذاری دارد و از فعالان بخش تعاون استان نیز در این زمینه حمایت می کنیم.

انتهای پیام/ح

استان اردبیل از منابع بانکی غنی برخوردار نیست

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.