امضای 6 پروژه مشترک علمی میان ایران و آفریقای جنوبی

تفاهنامه همکاری 6 پروژه مشترک علمی و فناوری بین جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی به امضا رسید.

امضای 6 پروژه مشترک علمی میان ایران و آفریقای جنوبیبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛منصور غلامی وزیر علوم، در دیدار با نالدی پاندور وزیر علوم و فناوری جمهوری آفریقای جنوبی گفت:کشور آفریقای جنوبی برای ما مهم است و به همین دلیل  افزایش همکاری‌های روابط علمی و فناوری بین 2 کشور برایمان مورد اهمیت است.

وی ادامه داد: کشور ایران در زمینه های علوم تحقیقات و فناوری جایگاه خوبی در دنیا دارد لذا آمادگی داریم در همکاری های مشترک در کنار این کشور باشیم.

وزیر علوم افزود: مراکز فناوری، دانشگاه ها و پژوهشگاه های جمهوری اسلامی ایران که بیشترشان در مجموعه وزارت علوم قرار دارند دراین رابطه می توانند همکاری‌های خوبی را داشته باشند.

غلامی تصریح کرد: از کارهای مشترک علمی و مبادله استاد و دانشجو برای انجام کارهای پژوهشی در هریک از 2 کشور استقبال می‌کنیم.

وی بیان کرد: هم چنین خردسندم تعدادی از پروژه‌های تحقیقاتی نهایی شدند که شروع خوبی در زمینه گسترش همکاری های علمی خواهد بود.

وزیر علوم یادآورشد: ما  منتظر هستیم که در زمینه تکنولوژی نیز همکاری‌ها را گسترش دهیم و در سایر فناوری‌ها نظیر محیط زیست و کارهای مهندسی همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات وزیر علوم درمراسم امضای تفاهمنامه همکاری با آفریقای جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار