رئیس‌ کل دادگستری لرستان:

تشکیل ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در لرستان

رئیس‌کل دادگستری لرستان از تشکیل ستاد استانی «اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی» در راستای رفع موانع تولید و اشتغال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جعفر بدری، رئیس‌کل دادگستری لرستان ظهر امروز یکشنبه در گفتگو با فعالان رسانه ای از ابلاغ دستورالعمل رئیس قوه قضائیه در خصوص تشکیل ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان خبر داد.

تشکیل ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در لرستان

رئیس شورای قضایی استان لرستان افزود: اهداف کلان پیش بینی شده در این دستورالعمل، ایجاد و تقویت هماهنگی با بخش‌های مختلف قضایی و اجرایی در راستای امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقی- قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با فساد اقتصادی است.

بدری در ادامه گفت: دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی طرح جامع و کاملی است که می‌تواند زمینه تحقق سیاست‌های کلان را فراهم کند و باتوجه به عضویت و حضور اکثریت اعضای شورای قضایی استان در این ستاد، ظرفیت‌های اجرایی و تصمیمات این ستاد موثرتر و در راستای وظایف سازمانی و دارای ضمانت‌های اجرایی خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان لرستان افزود: همچنین تصمیمات این ستاد می‌تواند با مدنظر قرار دادن مؤلفه‌ها و شاخص‌های بومی هر استان به رونق و فعالیت‌های اقتصادی سالم و مشروع کمک کند.

انتهای پیام/د

 ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در لرستان تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار