نوربخش تأکید کرد؛

لزوم تسریع خدمت رسانی به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور دستوری به مدیران بیمه‌ای استان‌های غربی کشور بر لزوم تسریع خدمت رسانی به آسیب دیدگان از زلزله تأکید کرد.

لزوم تسریع خدمت رسانی به آسیب دیدگان زلزله غرب کشوربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی استفاده از ظرفیت مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی به مجروحان را اولین و مهم‌ترین اولویت برای کاستن از آلام و مشکلات مردم مناطق زلزله زده دانسته است.

وی همچنین برقراری مستمری بازماندگان بیمه شدگان متوفی و همچنین برقراری کمک هزینه ایام بیماری برای حادثه دیدگان زلزله را از وظایف مهم واحدهای بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی برشمرده و دستور تسریع در انجام این تعهد سازمان تأمین اجتماعی در قبال ذی نفعان را صادر کرده است.

نوربخش همچنین بر لزوم سرکشی از کارگاه‌های آسیب دیده از زلزله و برقراری مقرری بیمه بیکاری برای واجدان شرایط در این کارگاه ها تأکید کرده است.

لازم به ذکر است؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پی وقوع زلزله شامگاه ٢١ آبان، با صدور دستوری به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، بسیج امکانات و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را صادر کرد.

در این دستور تاکید شده است: همه خدمات و امکانات بهداشتی و درمانی زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی با فوریت نسبت به بستری و مداوای حادثه دیدگان اقدام کنند و مساعی خود را برای کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده در دو استان ایلام و کرمانشاه و سایر استان های خسارت دیده به کار گیرند.

انتهای پیام/

دستور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار