فرمانده انتظامی استان همدان:

اعزام 200 پلیس و 12 تیم تخصصی به مناطق زلزله زده

فرمانده انتظامی استان همدان از اعزام تعدادی از نیروهای پلیس برای برقراری امنیت و کمک به زلزله زدگان به استان کرمانشاه خبر داد.

اعزام 200 پلیس و 12 تیم تخصصی از همدان به مناطق زلزله زده  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح  فرمانده انتظامی استان همدان در مراسم اعزام مشمولان وظیفه عمومی گفت : برای برقراری امنیت تردد امداد گران به مناطق زلزله زده غرب کشور200 نفر از همکاران پلیس به این مناطق اعزام شدند.

وی ادامه داد : 12 تیم تخصصی پلیس شامل پلیس اگاهی ودیگر پلیس های تخصصی از امروز عازم مناطق زلزله زده می شوند.

 فرمانده انتظامی استان همدان  با بیان اینکه امروز تعدادی از مشمولان وظیفه عمومی از همدان به مراکز آموزشی اعزام شدند.گفت : 600 نفر از مشمولان وظیفه عمومی شامل مشمولان دیپلم ، زیر دیپلم و فوق دییلم صبح امروز برای گذاراندن دورهای آموزشی از همدان عازم 14 مرکز آموزشی شدند.

سردار کامرانی صالح افزود : امروز سربازان در نظام اسلامی تمام وجود وتوان خود را برای اجرای حدود واحکام اسلامی ودفاع از کشور صرف می کنند.

وی در ادامه ضمن هشدار به خانواده ها در مورد مراقب بیشتر از فرزندان خود در مقابل اعتیاد وآثار مخرب فضای مجازی گفت : متاسفانه سمت وسوی مصرف اعتیاد از مواد مخدر سنتی به صنعتی تغییر کرده است.

انتهای پیام/ش.و

200 پلیس و 12 تیم تخصصی از همدان به مناطق زلزله زده اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.