تا اواخر آبان ماه صورت می‌گیرد:

اتمام اجرای لایه اول آسفالت در چهارخطه تویسرکان- کنگاور

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از آغاز عملیات اجرای لایه اول آسفالت در محدوده حسین آباد و چهارخطه تویسرکان- کنگاور خبر داد.

اتمام اجرای لایه اول آسفالت در چهارخطه تویسرکان- کنگاوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرهاد فرزانه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به همراه فرماندار تویسرکان و مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان و جمعی از مسولین شهرستانی از پروژه‌های آسفالت چهار خطه تویسرکان - جوکار و تویسرکان - کنگاور و پروژه راه روستایی قلی لاله علیا بازدید و با حضور پیمانکاران پروژه ها مشکلات اجرایی آنها را بررسی کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در رابطه با این پروژه گفت: مبلغ هزینه شده در پروژه تویسرکان - کنگاور (تا سه راهی فرسفج به طول ۱۵ کیلومتر) مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال و مبلغ هزینه شده در محدوده حسین آباد مبلغ ۳۰ میلیارد ریال است.

فرهاد فرزانه با بیان اینکه تلاش خواهد شد ۱۷ کیلومتر ادامه مسیر کنگاور نیز بدون وقفه ادامه پیدا کند، افزود: در این بازدید مقرر شد عملیات اجرای لایه اول آسفالت در محدوده حسین آباد تا ۳ روز آینده و چهارخطه تویسرکان- کنگاور (تا سه راهی فرسفج ) تا اواخر آبان ماه به اتمام برسد.

وی عنوان کرد: همچنین 10 کیلومتر اول چهارخطه تویسرکان -کنگاور به بهره برداری رسیده است و زیر بار ترافیک رفته و در صورت بهره برداری تا سه راهی فرسفج بخش عمده ای از مشکلات شهرستان ناشی از تصادفات ناگوار برطرف خواهد شد و شاهد تسهیل در عبور و مرور خواهیم بود.

مومیوند فرماندار تویسرکان نیز در این بازدید با اشاره به اهمیت این راه‌ها برای مردم منطقه و حوادث ناگوار در این مسیرها، به خصوص چهار خطه های تویسرکان کنگاور و تویسرکان جوکار، بر تسریع در اجرای آسفالت آنها تاکید کرد.

گفتنی است؛ عملیات اجرایی راههای روستاهای ترمیانک ، سوتلق و قلی لاله علیا در حال اجرا است.

انتهای پیام/خ

به اتمام رسیدن  لایه اول آسفالت  در چهارخطه تویسرکان -کنگاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.