از ابتدای سال تا کنون ؛

برگزاری 38 مسابقه کتابخوانی ویژه جامعه ایثارگری خراسان رضوی

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال تاکنون 38 مسابقه کتابخوانی ویژه جامعه ایثارگری خراسان رضوی برگزار شده است.

برگزاری 38 مسابقه کتابخوانی ویژه جامعه ایثارگری خراسان رضوی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ عابدین عابدی مقدم مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی ضمن گرامیداشت هفته کتاب ، کتابخوانی و کتابدار گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت غالب ها و سبک های متفاوتی را برای سلیقه های متفاوت پیش بینی کرده است.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقه کتابخوانی یکی از عامل های ترویج فرهنگ و ایثار شهادت است، افزود: منبع اصلی مسابقات کتابخوانی قرآن کریم، نهج البلاغه ، زندگینامه و وصیت نامه شهدا و دفاع مقدس بوده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: در راستای دسترسی سریعتر و راحت تر به کتاب ها بسیاری از کتاب ها به صورت چند رسانه ای (نسخه موبایلی) همانند کتاب رهبران راستین و مردان صادق تولید شده است.

عابدی مقدم با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات در مناسبت ها و مراسم های متفاوت برگزار شده است، گفت: در مناسبت های ملی و مذهبی همانند ماه مبارک رمضان، دهه کرامت، هفته بسیج، روز شهید ، جانباز و آزاده و ولادت ها و شهادت های ائمه اطهار و در مراسم های گرامیداشت شهدا، یادواره ها، یادبود ها مسابقات کتابخوانی ویژه جامعه ایثارگری در سطح شهرستان های استان برگزار شده است که در بیشتر مسابقات نیز عامه مردم شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: در مسابقات کتابخوانی توجه ویژه ای به کودکان و نوجوانان شاهد و ایثارگر شده است تا با ایجاد انگیزه و علاقه، فرهنگ کتابخوانی را توسعه دهیم.

عابدی مقدم افزود: هدف از برگزاری مسابقات کتابخوانی ترویج توسعه فرهنگ کتابخوانی بوده که در این راستا نسل جوان جامعه با رشادت ها و ایثارگری شهدا بیشتر آشنا شوند.


انتهای پیام//ف.م


38 مسابقه کتابخوانی ویژه جامعه ایثارگری خراسان رضوی برگزار شده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.