پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران

نماینده ولی فقیه درمازندران و استاندار مازندران جان باختن هموطنانمان در زلزله غرب کشور را در پیامی مشترک تسلیت گفتند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله طبرسی و محمد اسلامی در پیامی مشترک با ابراز اندوه تالم از جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه زلزله یک شنبه شب، افزودند: این حادثه تلخ و دردناک روح و روان و خاطر مردم عزیز کشور و مردم مومن و پرعطوفت مازندران را آزرده متأثّر کرده است.

در این پیام آمده است: اینجانبان ضمن ابراز همدردی و تعظیم در برابر عظمت بیکران و مشیت الهی با تاثر فراوان، درگذشت هموطنان عزیز در این حادثه تاسف بار را تسلیت عرض کرده ، برای جان باختگان این حادثه، غفران و رحمت و رضوان الهی و همنشینی با حضرت سیدالشهداء ( علیه السلام ) و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت می نماییم.

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران  در این پیام افزودند: مردم غیور مازندران و تمامی دستگاه های اجرایی و نهادها آماده  امداد رسانی به هموطنان عزیز در مناطق زلزله زده هستند.

این پیام می افزاید: از مردم عزیز و نوعدوست مازندران  تقاضا داریم کمک های نقدی خود را به (شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد بانک های عامل ملی ، ملت ، صادرات ، رفاه ، مسکن ، تجارت ، سپه ، آینده ، دی ، رسالت ، شهر به نام جمعیت هلال احمر) واریز نمایند.

انتهای پیام/ م

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مردم غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.