راه اندازی تاکسی آنلاین در ارومیه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی سازمان شهرداری ارومیه از راه اندازی تاکسی آنلاین در ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛فخرالدین معصوم زاده  مدیرعامل سازمان تاکسیرانی سازمان شهرداری ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه با برنامه ریزی‌هایی که شده تاپایان سال جاری تاکسی آنلاین درشهرارومیه راه اندازی می‌شود افزود: منتظردریافت مجوز از شهرداری برای راه اندازی فاز به فاز تاکسی آنلاین در ارومیه هستیم.

وی با بیان اینکه تاکسی آنلاین ابتدا تاکسی‌های گردشی وپلاک قرمز ودرمرحله بعدی تاکسی تلفنی هاراهم شامل می‌شود اظهارداشت: از مزایای استفاده ازتاکسی آنلاین می‌توان افزایش درآمد برای رانندگان تاکسی، امنیت بالا برای شهروندان، رسیدن به مقصد در زمان کمتری اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ارومیه در ادامه در خصوص روند تعویض تاکسی‌های فرسوده آغاز شده است گفت: درحال حاضر هزار تاکسی فرسوده دراستان داریم که باید نوسازی شوند.

وی افزود:ازسال گذشته تاکنون ۵۶۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده که ۸۰ دستگاه آن بدون جایگزین تحویل داده شده است که در نوع خود بی نظیر است.

معصوم زاده اضافه کرد: درحال حاضر ۵۱۲۸ تاکسی تاکسی پلاک قرمز در استان فعال است که حدود ۷۰۰ دستگاه از آنهافرسوده است ونیاز به نوسازی دارد.

وی اضافه کرد: به دلیل شکایت متعدد همشهریان بابت پول خرد در کرایه تاکسی‌ها سازمان تاکسیرانی تصمیم دارد تا پایان سال جاری همه تاکسی هارا به دستگاه‌های پرداخت الکترونیکی مجهز کند.

انتهای پیام/ن.م

تاکسی آنلاین در شهر ارومیه راه‌اندازی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.