نحوه ارزشیابی درس تربیت بدنی دغدغه اولیاء و سیستم آموزشی است

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: نحوه ارزشیابی درس تربیت بدنی دغدغه اولیاء و سیستم آموزشی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ولی حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی سرگروه‌های استان و مناطق، آموزگاران و دبیران درس تربیت بدنی اظهارداشت: در درس تربیت بدنی، نرم آمادگی جسمانی یکی از فاکتور‌های اصلی و معیارتشخیص آمادگی جسمانی دانش آموزان است.

وی گفت: نحوه ارزشیابی درس تربیت بدنی یکی از دغدغه اولیاء و سیستم آموزشی است و باید ذهنیت گذشته به درس تربیت بدنی تغییر یابد.

حسینی ادامه داد: رویکرد اساسی درس تربیت بدنی، فراهم کردن زمینه‌های ارتقاء سطح آمادگی جسمانی و سلامتی دانش آموزان و ویژگی‌های شخصیتی مثبت از طریق فعالیت فردی و گروهی است و بدیهی است ارزشیابی این درس، تحت تأثیر رویکرد آن قرار می‌گیرد.

وی گفت: بازخورد‌های دریافتی به اصلاح روند آموزش و روش تدریس منجر می‌شود و به این ترتیب، ارزشیابی خود وسیله‌ای در جهت ارتقای سطح سلامتی است.

انتهای پیام/ن.م

 

لزوم توجه به درس تربیت تربیتی در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.