رئیس جمعیت هلال‌احمر خمینی‌شهر خبر داد:

اهدای بیش از ۱۵ میلیارد ریال کمکهای مردم خمینی‌شهر به زلزله‌زدگان

رئیس جمعیت هلال‌احمر خمینی‌شهر گفت: طی روزهای گذشته ۱۶۰ تن کمک‌های نقدی و غیر نقدی به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد ریال توسط مردم خمینی‌شهر با ۱۲ کامیون به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی تاج دره  اظهار داشت: این محموله در دو مرحله با همکاری و حمایت مجمع خیرین بیمارستان ساعی، اصناف و اقشار مختلف مردم جمع‌آوری و اهداء شد.

وی با بیان اینکه با استقرار پایگاه ثابت پخت و توزیع غذا توزیع گرم بین مردم در منطقه ثلاث باباجانی شروع شده است، بیان داشت: با ابتکار عمل و حمایت هیئت‌های مذهبی خمینی شهر موکب پذیرائی از زلزله‌زدگان در منطقه مستقر و فعالیت خود را آغاز می‌کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر خمینی‌شهر تصریح کرد: در چند روز گذشته ۱۶۰ تن انواع مایحتاج مردم منطقه اعم از پتو، مواد خوراکی، کانکس، مواد بهداشتی و دو کامیون آب‌معدنی، وسایل گرمایشی و چادر به منطقه تعیین‌شده ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه مجموع کمک‌های نقدی جمع‌آوری‌شده در حدود ۲۳۰ میلیون ریال بوده است، گفت: در حال حاضر ۳۰ نفر از نیروهای امدادی و خدمات رسان هلال‌احمر شهرستان به همراه داوطلبین برای استقرار پایگاه ثابت پذایرئی از زلزله زدگان به منطقه اعزام‌ شده‌اند.

 وی اضافه کرد: با توجه به استقرار پایگاه امدادی شهرستان خمینی‌شهر روند دریافت و ارسال کمک‌های مردم به منطقه ادامه خواهد داشت.

تاج دره با تشکر از همراهی مسئولان شهرستان، خیرین بیمارستان ساعی و همه کسانی که به مجموعه هلال‌احمر کمک و حمایت کردند، از همه مردم و خیرین شهرستان خواست به روند خدمت‌رسانی و کمک به زلزله‌زدگان از طریق پایگاه‌های معرفی‌شده، ادامه دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار