بکارگیری ناوگان سازمان خدمات موتوری برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: خودروهای سازمان خدمات موتوری برای جابه جایی کمک های مردمی به مناطق زلزله زده کرمانشاه به کار گرفته شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا صبور  اظهارکرد: با توجه به وقوع زلزله در استان کرمانشاه، سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با حس همنوع دوستی و در جهت کمک به هموطنان زلزله زده با بکارگیری تعدادی از خودروهای کامیون همگام با سازمان هلال احمر نسبت به جابه جایی کمک های مردمی در سطح شهر اقدام کرد.

وی افزود: تمام تلاش ما بر این بوده تا هدایای مردمی در فاصله زمانی کوتاهتر و به بهترین شکل ممکن به دست مردم زلزله زده کرمانشاه برسد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان ادامه داد: این سازمان در کنار دیگر سازمانها و ارگانها در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نبوده است از این رو این همکاری ها با توجه به سیاستهای ابلاغی شهردار اصفهان ادامه خواهد داشت.

چندی پیش نیز شهردار و رئیس و اعضای شورای شهر اصفهان به همراه برخی از مدیران شهری از مناطق زلزله زده کرمانشاه بازدید و آمادگی خود را برای کمک به مردم این مناطق اعلام کردند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.