نجات معجزه‌آسای یک جوان از دو حادثه مرگبار در عرض چند ثانیه +فیلم

از گذشته گفته‌اند وقتی کسی عمرش به دنیا باشد هیچ حادثه ای نمی‌تواند مرگ او را پیش از زمان تعیین‌شده توسط خداوند، رقم بزند.

جدال حادثه مرگبار با جوانی که عمرش به دنیا بود+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جوان چینی منتظر نامزد خود در کنار خیابان ایستاده بود که ناگهان حادثه ای مرگبار از بیخ گوش او گذشت. بنا بر اطلاعات مندرج در روزنامه محلی الکترونیکی«NZ Herald»  نیوزلند، جزئیات حادثه رعب انگیز و قابل‌تامل که در چین رخ داد از این قرار بود.

جوانی عاشق پیشه با 20 سال سن ساعت ها بود در انتظار نامزد خود کنار خیابانی در هولو داوِ کشور چین ایستاده بود، او گرم صحبت با دختر جوان آنسوی خط تلفن بود، به طوری که حواسش جمع محیط اطرافش نبود.

درست در همین لحظات یک خودرو با سرعتی سرسام آور از مسیر خود منحرف شد و به سمت این جوان آمد، در مسیری که خودروی نامبرده در حال حرکت بود، یک ماشین دیگر و همینطور یک ستون آهنی بلند وجود داشت. راننده خاطی پس از برخورد با خودروی سر راه، ضربه ای محکم به ستون آهنی وارد آورد، به طوری که ستون شکست و در فاصله کمی از جوان فرود آمد.

همانطور که در ویدئوی زیر به وضح مشهود است، این جوان خوش‌اقبال در عرض چند ثانیه دوبار از حادثه مرگبار جان سالم به در برد.

انتهای پیام/

نجات حیرت انگیز یک جوان از مرگ حتمی

برچسب ها: حادثه ، حوادث ، تصادف ، معجزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار