برگزاری کارگاه آموزشی پرچمداران دین و اندیشه در سنندج

کارگاه آموزشی پرچمداران دین و اندیشه با محوریت «بررسی جریانات انحرافی در اسلام» با حضور جمعی از علمای دینی و مسوولان در سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛کارگاه آموزشی پرچمداران دین و اندیشه با محوریت «بررسی جریانات انحرافی در اسلام» با حضور جمعی از مسوولان و علمای دینی استان صبح امروز در اردوگاه سلیمان‌ خاطر سنندج برگزار شد.

 حجت‌الاسلام عبدالله پارسا رئیس سازمان بسیج طلاب سپاه بیت‌المقدس کردستان در افتتاحیه این کارگاه آموزشی با بیان اینکه 330 نفر در این کارگاه آموزشی شرکت می‌کنند، اظهار کرد: این دوره آموزشی در قالب دو دوره به مدت زمان هشت روز در به صورت استانی در سنندج برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره 75 ساعت دوره مفید را طی خواهند کرد، گفت: این دوره آموزشی به همت بسیج طلاب سپاه بیت‌المقدس و با محوریت بررسی جریان‌های تکفیر برگزار می‌‌شود.

 رئیس بسیج طلاب سپاه بیت‌المقدس به نقش علما و روحانیون دینی در مقابله با تفکرات انحرافی و جریانات تکفیری گریزی زد و اذعان داشت: روحانیون یکی از تاثیرگذارترین اقشار در جامعه هستند و باید با روشنگری و تبیین هر چه بیشتر اهداف اسلام ستیزانه دشمنان و نشان دادن چهره واقعی تکفیری‌ها به مردم بستر مقابله هرچه بیشتر را با اینگونه جریانات فراهم سازند.

 پارسا در پایان با تاکید براینکه دشمنان تمام توان خود را برای ایجاد شکاف در بین مسلمانان بکار بسته‌اند، افزود: دشمن برای دستیابی به این هدف از هر مسیری ورود پیدا می‌‌کند و همه ما در هر جایگاهی که هستیم برای مقابله با این توطئه‌ها باید تلاش کنیم.

انتهای پیام/ د م

کارگاه آموزشی پرچمداران دین و اندیشه در سنندج آغاز شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.