پلیس راهور خرم‌آباد؛

ترافیک سنگین در خرم آباد به دلیل مسدودکردن پل‌های موقت و زیرگذرها

رئیس پلیس راهور شهرستان خرم‌آباد گفت: مسدود کردن پل‌های موقت و زیرگذرها، ترافیک سنگینی را در خرم‌آباد وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ رضا موسیوند گفت: با توجه به فصل سرما و بارندگی، شهرداری در بعضی از روزها اقدام به مسدود کردن پل‌های موقت و زیرگذرها می‌نماید که سبب ترافیک سنگین در معابر اصلی شهر خرم‌آباد می‌شود.

وی با بیان اینکه احداث دو پل در ساحلی خیابان سرچشمه و ساحلی استانداری لازم است، افزود: ساخت این دو پل مصوب شده و شهرداری خرم آباد نسبت به احداث این دو پل اقدامات لازم را بایستی به عمل آورد.

رئیس پلیس راهور خرم آباد یکی دیگر از علت‌های ترافیک سنگین در خیابان انقلاب تا چهار راه اسدآبادی را عدم تعریض این خیابان عنوان کرد و گفت: شهرداری مرکز استان برای تملک مغازه‌های این خیابان اقدامات لازم را جهت تعریض خیابان به عمل آورد تا شاهد ترافیکی روان در این خیابان باشیم.

ترافیک سنگین در خرم آباد به دلیل مسدودکردن پل‌های موقت و زیرگذرها

موسیوند با بیان اینکه شهرداری بدون هماهنگی با پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام به مسدود کردن پل‌های موقت و زیرگذرها می‌نماید افزود: لازم است شهرداری پیش از این اقدامات با پلیس راهور هماهنگی لازم را به‌عمل آورد تا تدابیر ویژه ای برای تسهیل عبور مرور برای همشهریان صورت گیرد و به ترافیک سنگین منجر نشود.

انتهای پیام/د

مسدودکردن پل‌های موقت و زیرگذرها سبب ترافیک سنگین در خرم‌آباد شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.