فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم:

کشف و ضبط شال و کلاه پوستی در قم

هوشیاری امت اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان امری ضروریست و هیچ مذهبی نباید به مقدسات مذهب دیگر اهانت کند.

کشف و ضبط شال و کلاه پوستی در قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  طیب احمدی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم  با اشاره به مشاهده آگهی فروش پوست جانوران وحشی در فضای مجازی، گفت: از یک واحد تجاری در خیابان صفائیه قم، 7 عدد شال و کلاه تهیه شده از پوست حیوانات کشف و ضبط شد.

 طیب احمدی اظهار داشت: تخلفات زیست محیطی شامل خرید و فروش جانوران وحشی زنده، صید شده و پوست و تاکسیدرمی آنها در فضای مجازی کاملا رصد شده و به محض مشاهده، مورد تعقیب و پیگیری قرار می گیرند.
وی با اشاره به مشاهده آگهی فروش پوست جانوران وحشی در فضای مجازی، عنوان کرد: در بازرسی از یک واحد تجاری در یکی از پاساژهای صفائیه قم، 7 عدد شال و کلاه تهیه شده از پوست حیوانات کشف و ضبط شد و پرونده فرد متخلف پس از تکمیل اسناد و مدارک جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده می شود.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم در پایان با اشاره به همراهی و هماهنگی مناسب نیروی انتظامی در انجام مأموریت ها و دستگیری متخلفان زیست محیطی در استان، تصریح کرد: همشهریان میتوانند گزارش های خود از تخلفات زیست محیطی را با شماره های 32602981 و 36633299 در میان بگذارند

انتهای پیام/ت

رصد تخلفات زیست محیطی در فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار