ایستگاهی برای مطالعه

ایستگاه مطالعه در کلانتری ۱۲ ساری راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نتاج معاون امور کتابخانه‌های استان مازندران در راه اندازی ایستگاه مطالعه در کلانتری ۱۲ ساری، گفت: در نخستین مرحله بیش از ۱۵ عنوان کتاب با ۲۰ نسخه در اختیار ایستگاه مطالعه این کلانتری قرار گرفت.

وی از افزایش عناوین کتاب‌ها و تغییر آن پس از مطالعه خبر داد و افزود: کتاب‌ها در حوزه‌های مختلف جوانان، نوجوانان، خانواده، قوانین ومقررات بوده و به گونه‌ای طراحی شده که اطلاعات و پیام لازم را در کمترین زمان به مخاطب ارائه می‌کند.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران نیز ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج و هفته کتاب و کتابخوانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر ارتقاء فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، گفت: نیروی انتظامی با رویکرد جامعه محوری و بر حسب وظایف ذاتی اقداماتی در این حوزه داشته است.

وی از راه اندازی ایستگاه مطالعه در بیش از ۲۰ کلانتری در سطح استان طی مراحل مختلف خبر داد و افزود: با این اقدام بتوانیم گامی در جهت ارتقاء کتابخوانی و مطالعه در سطح جامعه برداشته باشیم.

سردار میرفیضی با بیان اینکه پلیس دانش محور باید سطح مطالعات خود را افزایش دهد و پلیس اجتماعی باشد، افزود: در این ایستگاه مطالعه علاوه بر مراجعه کنندگان، کارکنان پلیس اعم وظیفه و پایور نیز می‌توانند در اوقات فراغت خود از این کتاب‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/ر

راه اندازی ایستگاه مطالعه در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار