مبارزه با مواد مخدر؛

سپاه لرستان برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی اعلام آمادگی کرد

فرمانده سپاه لرستان مواد مخدر را بلای خانمان‌سوز دانست و اظهارکرد: سپاه ابوالفضل(ع) از طریق قرارگاه جوادالائمه، برای همه آسیب‌های اجتماعی به‌خصوص اعتیاد از مرحله شناسایی تا صیانت پس از بهبودی برنامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مجتبی بیرانوند، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان، در دیدار با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران رویکرد دولت و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور را رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: رویکرد همگانی شدن و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای مبارزه با مواد مخدر، بابستی بین همه اقشار مختلف جامعه ساری و جاری شود.

وی بسیج را یکی‌از بهترین پتانسیل‌های مردمی خوب و موجود استان برشمرد و گفت: بسیج می‌تواند نقش بسیار تاثیرگذاری را جهت اجتماعی شدن این رویکرد ایفا نماید، لذا می‌طلبد که فرماندهی سپاه استان دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را برای نهادینه شده این مهم یاری نماید.

در ادامه این دیدار، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، افزود: ما همیشه شاهد جابجایی مدیران در سطوح مختلف بوده‌ایم، نظام دنبال مدیران کارآمدی است که با سلامت و وجدان‌کاری انجام وظیفه نمایند.

وی از مواد مخدر به‌عنوان بلای خانمان‌سوز یاد کرد و ادامه داد: بخش اعظمی از جامعه و خانواده‌ها گرفتار اعتیاد به مواد مخدر شده اند و نباید به سادگی از این موضوع گذشت.

کشکولی در ادامه گفت: سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از طریق قرارگاه جوادالائمه، برای همه آسیب‌های اجتماعی به‌خصوص اعتیاد از مرحله شناسایی تا صیانت پس از بهبودی برنامه داشته و این آمادگی را دارد تا در همه زمینه‌ها با مدیران در سطح استان همکاری نماید.

انتهای پیام/د

آمادگی قرارگاه جوادالائمه سپاه لرستان برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار