مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

احداث خانه جوانان همدان در دستور کار قرارگرفت

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: یکی از اولویت های ما تهیه زمین برای احداث خانه جوانان همدان است که دستور کارفرما قرار گرفت.

احداث خانه جوانان همدان در دستور کار قرارگرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه نشست هم اندیشی سمنهای جوانان استان همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون فرهنگی و امور جوانان دبیران سمنها و رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان برگزار شد.

وی گفت: سمن ها در استان همدان رشد کمی خوبی داشتند و استقبال بسیار خوبی از از سمن ها شده است، بحثی که باید به آن بپردازیم این است که باید جایگاه واقعی سمن ها را به خوبی به مردم و جامعه معرفی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: یکی از اولویت های ما تهیه زمین برای احداث خانه جوانان همدان است و زمینی نیز برای در نظر گرفته شده که در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان مقرر شد پس از تملک این زمین، در اسرع وقت احداث خانه جوانان همدان در دستور کار قرار گیرد.

رسول منعم با اشاره به اینکه جداسازی حوزه ورزش از جوانان تصریح کرد: این لایحه در دولت در حال بررسی است و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در سه فراکسیون مجزا در حال بررسی این موضوع هستند.

وی ادامه داد:حمایت دولت از کار آفرینی جوانان اظهار داشت: در این زمینه مسئولان وزارتخانه پیگیر هستند تا با یکی از بانک های عامل تفاهم نامه همکاری داشته باشند که در قالب آن تفاهم نامه وام های کارآفرینی را به جوانان کارآفرین پرداخت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان از صدور شناسه برای سمن های فعال خبر داد و افزود: گسترش کمی و کیفی سمن ها، پیگیری وام ازدواج، برگزاری منظم ستاد ساماندهی امور جوانان و توجه به دفاتر مشاوره ای از مهمترین برنامه های اداره کل در حوزه جوانان می باشد.

انتهای پیام/ب

 احداث خانه جوانان  در همدان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار