رشد 10 درصدی ارسال آثار دانشجو معلمان به جشنواره فیلم رشد

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت:ارسال آثار دانشجو معلمان به چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد در مقایسه با دوره قبل 10 درصد رشد دارد.

رشد 10 درصدی ارسال آثار دانشجو معلمان به جشنواره فیلم رشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حجت الاسلام عین الله عابدی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشوردر حاشیه جلسه شورای فرهنگی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت : فیلم و فیلم سازی یکی از ابزارهای کلیدی در توسعه مباحث فرهنگی و آموزشی بخصوص در حوزه تربیتی و آموزشی است.

وی با اشاره به توجه دانشگاه فرهنگیان به جشنواره فیلم رشد و اهمیت آن در تعلیم و تربیت گفت : در این دوره از جشنواره مجموعا 150 اثر دانشجو معلمان به دبیرخانه چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد ارسال شده که در مقایسه با دوره مشابه 10 درصد رشد دارد و از مجموع آثار ارسالی هفت اثر انتخاب شده است.

حجت الاسلام عابدی افزود: در دانشگاه فرهنگیان توجه به حوزه فرهنگ و شرکت در جشنواره ها بسیار فراوان است که در این راستا برنامه های ترویجی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور ادامه داد: در راستای توجه به این موضوع برنامه هایی از جمله برگزاری دوره توانمندسازی برای 200 دانشجو معلم کشور در استان اصفهان، برگزاری دوره فیلم سازی ویژه اساتید دانشگاه و تشکیل کانون های نقد و تولید فیلم در دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور امسال اجرا شده است.

وی با اشاره به اکران آثار منتخب دانشجو معلمان در جشنواره فیلم رشد در پردیس های دانشگاه فرهنگیان گفت: این اکران موجب توسعه ، ترویج و تشویق سایر دانشجو معلمان و نیز فرهنگ سازی در زمینه تاثیر فیلم و هنر هفتم در تعلیم و تربیت دانش آموزان می شود.

انتهای پیام // ف.ف


ارسال 150 اثر دانشجو معلمان به دبیرخانه جشنواره فیلم رشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار