دبیر علمی کنگره‌ مراقبت‌های ویژه‌ و مدیریت‌ درد مطرح کرد؛

جای خالی تکنولوژی نوین‌ در عرصه‌ بیهوشی‌ کشور

دبیر علمی سیزدهمین کنگره آنستزیولوژی، مراقبت‌های ویژه و مدیریت درد گفت: تکنولوژی‌های نوین در عرصه بیهوشی نقش ویژه‌ای دارند و باید برای به کارگیری این خدمات برنامه‌ریزی کرد.

جای خالی تکنولوژی نوین‌ در عرصه‌ بیهوشی‌ کشوربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اتابک‌ نجفی دبیر علمی سیزدهمین کنگره‌ آنستزیولوژی‌، مراقبت‌های ویژه‌ و مدیریت‌ درد، گفت: بحث مراقبت‌های ویژه و مدیریت درد از موضوعات مهمی است که در کنار بیهوشی‌ باید به آن پرداخته شود‌ و در عرصه‌ خدمات سلامت باید روی نبود امکانات و تکنولوژی‌های نوین در کشور برنامه‌ریزی کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: خدمات علمی و توانمندی‌ متخصصان کشور در عرصه‌ بیهوشی‌ مطلوب‌ است و پزشکان‌ از توانمندی‌ مطلوبی‌ در این عرصه‌ برخوردار‌ هستند‌ اما همانند سایر‌ رشته‌ها بحث‌ تجهیزات‌ پزشکی‌ از موضوعات مهمی است‌ که باید‌ به آن پرداخته شود‌.

حضور حدود چهار هزار متخصص بیهوشی‌ در کشور

وی در ادامه اظهار کرد: موضوع تعرفه‌ها هم یکی دیگر از مباحثی‌ است که متخصصان بیهوشی‌ کشور به آن توجه دارند، اما با توجه به توانمندی علمی متخصصان بیهوشی‌ باید‌ تسهیلات و تجهیزاتی‌ که ارتقاء علم بیهوشی متخصصان داخلی را 2چندان می‌کند را مدنظر‌ قرار دهیم‌.

دبیر علمی سیزدهمین کنگره‌ آنستزیولوژی‌، مراقبت‌های ویژه‌ و مدیریت‌ درد از حضور حدود چهار هزار متخصص بیهوشی‌ در کشور خبر داد و اظهار کرد: توانمندی علمی متخصصان بیهوشی‌ ایجاب‌ می‌کند تا به کارگیری‌ از تجهیزات پزشکی‌ و تکنولوژی‌های نوین مدنظر‌ متولیان‌ سلامت کشور باشد‌ تا شاهد جامعه‌ای سلامت‌ و ارتقاء بهداشت و درمان در کشور باشیم‌.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار