محموله 700 میلیاردی کالای قاچاق در بن بست قانون

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی استان یک محموله 700 میلیارد ريالی کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان اندیمشک کشف گردید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پايگاه خبری پليس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان بیان داشت: در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی، ماموران انتظامی هنگام کنترل محورهای مواصلاتی در محور "اندیمشک-خرم آباد" یک دستگاه خودرو تریلر حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد 268 کارتن اتوی مو، 287 کارتن ماشین اصلاح، 234 کارتن سشوار، 127 کارتن موزن بینی، 5 کارتن قطعات لوازم آرایشگری قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف نمودند.

سردار عباس زاده اذعان داشت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 700 ميليارد ريال برآورد کردند که در اين رابطه ضمن توقیف یک دستگاه تریلر، یک نفر دستگیر و به مرجع قانونی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال"، طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محورهای مواصلاتی استان برای اخلالگران اقتصادی ناامن است.

انتهای پیام/گ

اندیمشک توقفگاه محموله کالای قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.