سردار سلیمانی امروز در مصلی کرمان:

روحانیت درنگهداری دین واصولش موثرهستند

فرمانده سپاه قدس گفت: انتصاب آیت الله جعفری به ریاست حوزه های عملیه کرمان و حجه الاسلام علیدادی سلیمانی هردو مکمل هم بوده و از این بابت باید دست مقام معظم رهبری را ببوسیم.

روحانیت درنگهداری دین واصولش موثرهستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سردار حاج قاسم سلیمانی  در سخنانی قبل از خطبه های نماز جمعه امروز کرمان ،گفت: دین هیچگاه کهنگی ندارد و اتقلاب و ارزشهای آن هم روح کهنگی به خود نمی‌گیرد. 

وی بیان داشت:کسانی که در نگهدارندگی دین و اصولش موثرند روحانیت هستند.

وی افزود :شان دفاع از مردم در بین تمام شخصیتها و مسولیتها که از مردم دفاع میکند، امام جمعه است.

وی گفت:در دوران انقلاب حضرت امام خمینی ما را با اسلام آشنا کرد و اکنون مقام معظم رهبری در این سنگر ولایت سکان دارند.

وی افزود:روحانیت به دلیل انتصابش به جایگاه ولایت نقش ارزشمندی در هدایت جامعه دارد.

سردار سلیمانی گفت:آیت الله جعفری شخصیتی دوست داشتنی هستند که هم در زمان حضرت امام راحل و هم در زمان مقام معظم رهبری به خوبی به نقش خود عمل کردند و شهادت میدهم که وی منصب و جایگاه امام جمعه را به خوبی حفظ کردند.

فرمانده سپاه قدس ادامه داد : شهادت می دهم که آیت الله جعفری در اجرای بیانات مقام معظم رهبری به نظرات رهبری نزدیک بودند به گونه ای که ایشان در اخلاق، امانتداری و دفاع از اصول انقلاب به خوبی عمل کردند و بسیار موفق بودند.

وی با بیان اینکه آیت الله جعفری مانند پدری همه اقشار جامعه را در زیر چتر ولایت فقیه قرار دادند، افزود: امام جمعه کسی است که در همه شئون از مقام معظم رهبری دفاع کند و خادم مردم باشد.

وی بیان داشت:از دوران تشکیل سپاه ثارالله تا کنون از آیت الله جعفری خلطرات زیادی دارم که نقش پدر و فرزندی بوده و تنها از وی خاطره خدمت داریم و حفظ وحدت ‌با ارزشترین خاطره ایشان در استان است که ماندگار است.

وی حجه الاسلام علیدادی سلیمانی را نیز شخصیتی صبور ،با صلابت ،دلسوز و باسواد حوزوی و علمی دانست و برای وی آرزوی موفقیت کرد .

روحانیت در نگهداری دین واصول دین موثرند

سردار سلیمانی با اشاره به نقش ارزنده امام خمینی (ره) در تبدیل جامعه فساد به جامعه امام زمانی، اظهار کرد: روحانیت درنگه داشتن جامعه و وابستگی مردم به مسائل مذهبی نقش بسزایی دارند و می توانند مردم را با عمق اسلام آشنا کنند.

وی کشور ایران و ملتش را یک ملت و کشور نمونه در جهان دانست و گفت: نمایندگان ولی فقیه در استان ها باید نمونه ای از اخلاق و رفتار ولی فقیه در خود داشته باشد.

 

سردار سلیمانی یکی از پشتوانه های مردمی در دفاع مقدس را حمایت های ائمه جمعه دانست و عنوان کرد: نماینده ولی فقیه باید به ترویج و توسعه معنویات ولی فقیه در جامعه بپردازد و این در حالی است که آیت الله جعفری با رفتار پدرانه اشان با مسائل با انصاف و مروت برخورد می کرد.

وی با تاکید به اینکه شخصیت های بزرگی در این استان پهناور پرورش دیده اند، یادآور شد: حجت الاسلام علیدادی یکی از شخصیت های بزرگ این استان است که خصوصیات اخلاقی نزدیک به آیت الله جعفری را دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
درود بر روحانیت خدا حفظشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۲۲:۳۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
سلام برشما سردار .خدانگهدارت
Iran (Islamic Republic of)
محمد قلی زاده
۲۲:۱۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
با سلام و خسته نباشید خدمت شما سردار دلهای مستضعف ؛؛

واقعیت این است که فرزند جوانمان مرحوم مقتول آقای ابراهیم قلی زاده را در صبح جمعه مورخه ۹۴/۱۰/۰۴ نزدیک خانه با قمه شاهرگ گردنش را بریدن، وقاتل فراری بعد از یکماه توسط یکی از همسایه ها که قاتل جوان با مادرش مستاجر وی بودند، لو رفت، که اینک ما پدر و مادر داغدار مقتول(با توجه به کهولت سن ) پس از دو سال دوندگی بسیار، فرزندقاتلش که موقع قتل تحت قرار ضرب و جرح دیگری بود،(درمرخصی زندان بوده ) به راحتی پسر قاتلش را از حکم اعدام که در ابتدای تحقیقات مستمر بازپرس ویژه قتل که با زحمت بدست آمده بود ، ، قاتل را از قصاص رهانیدن. و با پارتی بازی تا آخر عمر ما را داغدار و دلشکسته کردند!!!؟؟؟.چرا فرزند جوان ما را با این خشونت کشته؟ ؟ما خانواده قادر قلی زاده از دست اندرکاران نظام درخواست کمک میکنیم . از شهر مقدس قم.
لطفا به فریاد ما برسید.
با تشکر از شما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
با سلام و خسته نباشید خدمت سردار دلهای مستضعفان؛
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۲۱:۲۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
عکس حاج قاسم را که میبینیم احساس ارامش میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۲۱:۲۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
عکس حاج قاسم را که میبینیم احساس ارامش میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
خسته نباشی پهلوان خدا قوت سردار سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
خداحفظت کنه دلیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
خدا حفظت کنه سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
سلام برسردار سلیمانی عزیز ملت وقهرمان ایران زمین در پناه خدای متعال سلامت باشی تا صبح ظهور
Iran (Islamic Republic of)
قادر قلی زاده
۱۵:۰۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
با سلام و خسته نباشید خدمت سردار سلیمانی مردی از جنس ملت مستضعف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
درود بر تو سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
سلام برسردار فاتح پیروزیت مبارک رسیدن بخیر ای نور چشم مسلمانان وستمدیده گان همیشه موفق و سربلند و پیروز وپاینده باشی تا انقلاب مهدی موعود عجل الله در رکاب آن حضرت باشی برای نابودی کفار اللهم عجل لولیک الفرج
آخرین اخبار