آیت الله نوری همدانی:

قدس قلب تپنده ی جهان اسلام است

آیت الله نوری همدانی گفت:قدس شریف قلب تپنده ی جهان اسلام است،هیچگاه اجازه نخواهیم داد که یک رژیم کودک کش پای در این سرزمین مقدس بگذارد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت‌الله نوری‌همدانی،مرجع تقلید شیعیان در پیامی ضمن محکوم‌کردن اقدام ایالات متحده آمریکا درباره اعلام پایتختی قدس اظهار داشت: جهان اسلام یکبار دیگر درمقابل آزمایش عظیمی واقع گردید، طرح استکباری و صهیونیستی به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر، توطئه‌ای جدید است که باید با هوشیاری و وحدت مسلمان و آزادگان جهان خنثی شود.

در ادامه این پیام آمده است: آمریکا جنایتکار و نوکران او بدانند که قدس قلب تپنده جهان اسلام و هیچگاه اجازه نخواهیم داد که یک رژیم نامشروع و کودک‌کش پای در آن سرزمین مقدس گذارد.

در این پیام افزوده شده است: اینجانب ضمن محکوم‌کردن این اقدام ایالات متحده آمریکا از سران کشورهای اسلامی و سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهم هرچه زودتر به وظیفه خود عمل کرده و مردم مسلمان و همه حق‌طلبان با همبستگی کامل مانع اشغال قدس شریف شوند و رژیم غاصب صهیونیستی بداند عمرش رو به پایان است و ادعای پایتختی قدس شریف نابودیش را تسریع خواهد کرد و به‌زودی از صفحه روزگار محو خواهد شد.

انتهای پیام/ش

پیام آیت الله نوری همدانی در محکومیت انتخاب قدس به پایتختی اسرائیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار