آموزش و پرورش لرستان؛

۲۰ درصد از حجم سوادآموزی لرستان به نواحی یک و دو خرم‌آباد اختصاص دارد

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان گفت: بیش‌از ۲۰ درصد از حجم سوادآموزی لرستان به نواحی یک و دو خرم‌آباد اختصاص یافته که این امر اهمیت و توجه دقیق به نظارت را در این نواحی دوچندان می‌کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  هاشم دالوند، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان امروز، ۱۸ اذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به نظارت همه‌جانبه بر فرایند آموزش در کلاس‌های سوادآموزی، گفت: بیش‌ از ۲۰ درصد از حجم سوادآموزی استان لرستان به نواحی یک و دو خرم‌آباد اختصاص یافته که این امر اهمیت و توجه دقیق به نظارت را در این نواحی دوچندان می‌کند.

وی با گلایه از ادارات و دستگاه‌هایی که نسبت به سوادآموزی و همکاری در برنامه‌های آن بی‌تفاوت هستند به فرمان تاریخی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی مبنی بر همگانی شدن سوادآموزی به افراد محروم از نعمت سواد اشاره کرد و خواستار مشارکت همه دستگاه‌ها و ادارات دولتی و غیر دولتی در برنامه‌های سوادآموزی شد.

 آشناگر، معاون سیاسی ـ. امنیتی فرمانداری خرم‌آباد نیز در نشستی که در این رابطه برگزار شد، با تاکید بر همکاری ادارات و دستگاه‌های دولتی با سوادآموزی، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواسته است در شتاب‌بخشی به سوادآموزی مشارکت کنند.

انتهای پیام/د

اختصاص ۲۰ درصد از حجم سوادآموزی لرستان به نواحی یک و دو خرم‌آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار