خودکفایی در سازه‌های نیروگاهی به همت متخصصان اراکی

به همت متخصصان اراکی، کشور در طراحی و ساخت سازه‌های فلزی و نیروگاهی به خودکفایی رسیده است.

خودکفایی در سازه‌های نیروگاهی به همت متخصصان اراکی

به همت متخصصان شرکت نصب نیروی اراک وابسته به وزارت نیرو، کشور در طراحی و ساخت سازه‌های فلزی و نیروگاهی به خودکفایی رسیده است.

شرکت نصب نیرو وابسته به گروه صنعتی مپنا وزارت نیرو است که با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده است و ظرفیت طراحی، ساخت و نصب سالانه ۲۵۰ هزار تن سازه فلزی را در اختیار دارد.

نیاری مدیر عامل این واحد صنعتی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: در طول ۲ سال از آغاز فعالیت این شرکت ۱۵ پروژه بزرگ نیروگاهی مانند: نیروگاه پرند، نیروگاه فردوسی مشهد، نیروگاه غرب کارون، ... و بندر عباس طرحی، ساخته و نصب شده است.

نیازی افزود: این کارخانه با در اختیار داشتن دانش فنی، مهندسی و تخصصی تمام مراحل طراحی، ساخت و نصب سازه‌های عظیم نیروگاهی را بر عهده گرفته است و ضمن تامین نیاز داخل با طرحی و ساخت مخازن نیروگاه رمیله بصره عراق وارد مرحله صادرات خدمات مهندسی شده است.

زندی مدیر این کارخانه هم گفت: سازه‌های نیروگاهی از حدود ۳۰ هزار قطعه مختلف در اوزان یک کیلوگرم تا ۱۰ تن و درمجموع حدود ۴ هزار تن تشکیل شده که این ویژگی‌ها، عملیات طرحی و ساخت و نصب این سازه‌ها را با دشواری و پیچیدگی خاص روبرو کرده است.

در این واحد صنعتی ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار هستند.
انتهای پیام / ج

طراحی و ساخت بومی سازه‌های فلزی و نیروگاهی در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.